Dat gedeelte van hollen of achteruitgaan ken ik wel. Zo is Ol ook, of heel hard, of heel te weinig impuls. Ik vind het nog een lastig iets dat impuls. Daar komt bij dat Ol thuis altijd zo heet is dat je er bijna niets mee kan beginnen, hij doet het beter met trainen aan de longe en 2 keer in de week erop. De merrie die ik nu rij ben ik echt mee aan het knoeien nog, ze is zo anders dan Ol maar zo getalenteerd en lief. Nog even lekker doorstoeien, knopjes vinden en haar goed aan het been maken en dan gaat ze ook mee op concours.
Hmm vreemd Keshia dat er maar 1 kant kapot is dan. Sowieso lijkt het me bijna niet dat het aan de sporen kan liggen. Ik heb ook zulke ienie minie sporen en daar kun je bijna onmogelijk iets mee kapot maken. Maarja zeg nooit nooit he! Ik zou persoonlijk er niet meer op gaan met sporen tot het dicht is, wellicht de eerste dagen er helemaal niet op en er even naast trainen?
Leuke sneeuw foto's Nouvel! Al ben ik blij dat het nu weg is.

Zebra, wat een klote situatie zeg! Veel beterschap voor je paardje. Hopen dat het snel te goede kant op gaat.
Splendid, hoe gaat het met Gaga haar blessure?