Enzo_Ollie schreef:Weer een hoop positieve verhalen! Gefeliciteerd iedereen en ook netjes hoe er in het weer is gereden zo te lezen!
Wij gaan donderdag voor de meertallen Drentse en vrijdagochtend selectie voor ons individueel, als dat goed gaat mogen we door naar zaterdag voor de Drentse zelf, weersvoorspellingen werken gelukkig goed mee![]()
Aan de andere kant, minder last van pollen dus dat is wel weer fijn
Succes donderdag.
Vrijdag gaat vast goed komen, het word in ieder geval al beter weer inderdaad dat scheelt al weer de helft

Ik heb een goede eerste springwedstrijd uitgekozen 

ik zie elke wedstrijd vlechten, staarten en noem maar op. Alleen helemaal los laten is uit den boze.                                                         
 op wedstrijd hadden we hier de eerste keren ook last van maar dit gaat steeds beter. 
 die van mij kan compleet over de zeik raken van een streepje zonlicht in de binnenbak of zoals gisteren toen het non stop gestortregent had dat het dak wat doorlekt en op bepaalde plekken het zand nat is  

het went wel, gewoon niet teveel naar omkijken en je netjes aan de regels houden. Moet zeggen dat ik het minder spannend vind dan zo'n dressuur losrijbaan met 5 man waar iedereen tig figuren per minuut rijdt en daardoor compleet onvoorspelbaar is