Janine1990 schreef:Leuk Liss, waar ga je heen?![]()
Mahitri, spannend!
W
Pmo Steenwijk, paard en ruiter instructieweken, een aanrader, ben vorig jaar ook geweest.
Pas je wel een beetje op jezelf!?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Ook weer voor het eerst op Jonne gezeten na haar zwangerschapsverlof. Brave merrie is het toch, vrijdag was het allemaal super wankel en geen balans en gister gooide ze er alweer een wissel uit terwijl dat van mij nog niet hoefde
Of barn sweet barn
Was ook al meer dan 5 jaar geleden dat ik zoiets heb gehad. En het voelt bij lange na niet zo vervelend als ontstoken amandelen
Die van 9 juni is bij de jury waar ik eind vorig jaar zo'n fijn gesprek mee heb gehad.
ik kan ook enorm geinspireerd raken van alleen maar subtop kijken (en liefst het losrijden)
Afijn, zaterdag de garage heel vroeg open gegaan voor me en alles in het werk gesteld om het op tijd gefixt te hebben zodat ik nog weg kon, maar dat lukte net niet. Uiteindelijk wel met de trailer naar t bos geweest 
En af en toe nog een klein beetje duizelig (maar dat kan ook zijn vanwege mijn ogen, krijg binnenkort een nieuwe bril).
Superstoer!
wel klein beetje voorzichtig met die duizeligheid he 

Hij is wel slechts 1,5m langer dan z'n voorganger
Dus middenin de stad moet ik soms ietsje verder rijden voor ik een parkeerplek heb
Als het daarna nog niet goed gaat dan weet ik het ook niet meer
)
, tweede proef braaf en safe met als resultaat: mijn eerste winstpunt!
Vind het zoooo leuk
Weer fijn verder trainen en blijven verbeteren, maar dit motiveert wel weer enorm! 
En mooi dat ie fijn ging!

BrittBR schreef:Ik hoop binnenkort ook mijn Z1 debuut te gaan maken. Ik rijd ongeveer 5 dagen per week. Twee dagen rust en ik heb 1x per week les. Ik probeer 1x per week op buitenrit te gaan voor de afwisseling. Ben nu hard aan het trainen om alle oefeningen van het Z1 bevestigd te krijgen.![]()
miicchhellee schreef:Ik ga even heel onverwachts vrijdag op wedstrijd, onze 2e officiële wedstrijd

maar toch mooi 207,5 en 208,5 met een 2e en 1ste plek terwijl ze in de 2e proef toch echt leeg liep, moest te lang nog rondrijden in de 2e proef voor ik kon beginnen. Maar al met al blij met de vooruitgang die we gemaakt hebben en daarmee kunnen we weer voorruit!