In de M1 moest je ook vanuit sb van hand veranderen en ging je ook niet eerst rechtstellen toch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melissa_93 schreef:Welkom Yvv, wat is je echte naam?
Heb je foto van je paard?
Absque super dat de tip geholpen heeft
Myour jammer van de fouten. toch 2 mooie wp
YvvvWedg schreef:melissa_93 schreef:Welkom Yvv, wat is je echte naam?
Heb je foto van je paard?
Absque super dat de tip geholpen heeft
Myour jammer van de fouten. toch 2 mooie wp
M'n echte naam is Yvette![]()
Ik heb wel foto's maar zit op dit moment op m'n stage dus kan hier geen foto's uploaden.
Het probleem bij mij ligt dat hij of de lengtebuiging wel pakt of de buiging om m'n been maar niet allebei tegelijk![]()
Hij is altijd een beetje traag geweest en niet naar voren te rijden, maar dit begint nu eindelijk weg te raken, soms heeft ie nog wel eens van die buien, maar in de meeste gevallen gaat het al stukken beter.![]()
Iemand tips, zodat ik het kan combineren en gewoon een normale travers te kunnen rijden?
absque_dubio schreef:Hoe doen jullie dat eigenlijk met sb, door een S van hand veranderen, en dan weer sb. Voor de B of E rechtstellen? en dan de S maken? Of vanuit de sb de S maken?
Sharonaa_ schreef:Caro, je bent niet de enige hoor met een niet standaard paard. Ik rijd met mijn pony tussen de grote paarden dus ik zal gezellig met je mee doen. Het gaat ons ook niet altijd even makkelijk af. Maar we zullen volgende week zien hoe we het in het M2 gaan bakken. Heb dan mijn debuut (wel HC voor de zekerheid) en ik zal ook tegen veel dingen aanlopen omdat ik geen benenzwaaier heb die lekker bergop gebouwd is.