Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

( ik mijn verdediging, ik nam het op voor een paard....)
dit is een flinke full, maar ach, dan heeft Pret haar veulen alvast een hoofdstel. 

Dus ik zeg "van mijn part ben je de eigenaar van het hele ding, dan kan je nog fatsoenlijk doen. Het dier is jong, die schrikt nu eenmaal..." (ze had inmiddels ook al lopen schelden op het meiske dat huilend op de grond lag
) waarop haar eigen zus (die thans naar het schijnt ook niet simpel is hoorde ik van de eigenaresse van de manege) tegen haar in begon te gaan dat ze moest op houden. En uiteindelijk is één van de eigenaren (enfin, het is geen eigenaar maar het scheelt niet veel) van de manege de piste in gekomen, heeft iets tegen haar gezegd (maar heb niet gehoord wat) en ze zijn met het dier naar buiten gegaan... Ik hoop dat ie daar geen pak slaag gekregen heeft maar volgens mij is hij mee gegaan (dat hoop ik iig) en hij zou dat niet toe laten... 
Of hij staat gewoon op het grootst dat kan ook... 

Sjolvir schreef:Als je het opneemt voor een paard (en ga er van uit dat het wel reëel was en het paard buiten proporties iets voor zijn kiezen kreeg. ) dan is ruzie maken allicht niet slim, maar ahum.. had mij ook kunnen gebeuren.
Gefeliciteerd met je redultaten. Hoofdstel past ook? (heb er ooit 1 gewonnen, maar die paste echt niet, ook zo jammer)
SJ, het zal toch ook geen fjord wezen.. Sta je midden in een waterplas, staat ie nog op iets te kauwen.
Zonnetje, leuke pony, vertel er eens wat meer over.
Heb al op de filmpjes zitten zoeken wat ik anders die maar.. Kom er niet achter. In de proef is hij heel voorzichtig.. Moet ik echt werken om hem vooruit te houden 

[/quote] 

Dit is mijn eigen.

zoals ik al zei; mooi op lengte, zachte hand...
Als ie gaat tanken is mn hand wat minder zacht hoor hihi
maar ben er wel druk mee want ik had heel onrustige handen.
)