Keshia, ik ga als ik genoeg punten heb wel door naar de l2. Al weet ik nog niet hoevaak ik wegga binnekort..ga parttime werken en moet even de financiën op orde hebben Qua niveau kunnen we wel makkelijk l2. Zijn al bijna M klaar. Als we maar geen spoken in de rijbaan hebben.
Goed gedaan! Jammer dat je wat last had van spanning.. maar hee het scheelde niet veel of je was met 2 punten naar huis! Netjes!
Gz, leuk! Ik vind de l2 veel makkelijker rijden dan de l1.. mooiere lange lijnen.. en zelf een keer 3/4 van de bak rondrijden voor het wijken, ideaal om even het juiste tempo te pakken recht te stellen en weer lekker ontspannen het wijken in te zetten. Ik heb zojuist de startlijst bekeken.. half 12 en tien voor 12 starten volgende week.. mooi aan het eind van de rubriek.. om 1 uur de uitreiking dus kan ik daar fijn op wachten en dan naar huis..
Ik vind van de L1 die proef 9 en 10 pittig hoor Gelukkig hebben we eerst 7 en 8, kunnen we even inkomen haha
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-02-17 12:15
Ik vind proef 9 en 10 juist fijner. Wij mogen volgende week weer.
Nouvel
Geplaatst: 12-02-17 21:27
Anomiempje gefeliciteerd!
Ik vind de 9 en 10 ook prettiger om te rijden...
Ik had eigenlijk van het weekend clinic van Herman Wientjes en volgende week weer wedstrijd in de planning maar vanwege het hoesten toch alles maar even voorbij laten gaan, komt straks wel weer. Het gaat wel beter, maar nog niet over, en nu met die sneeuw en vorst doe je toch ook weinig...
Vandaag wel even voor de foto's een paar rondjes door de sneeuw gedaan, weer eens wat anders dan de zee
Thanks|! Ik heb een 6 jarige Uphill merrie. Ik heb haar nu bijna 2 jaar en het is het meest liefste en geweldigste paard die er bestaat Wij rijden ook veel in het bos en we springen in de BB
Toch mooi weer een WP Anoniempje. En een mooie plaats. Hoe kwam de spanning?
Hier gaat het nog steeds niet goed met Storm, zijn peesblessure is heftig, hij loopt echt gruwelijk mank....hij staat nu in een klein paddock op rust én op metacam, maar hij loopt echt nog steeds bijna te hinken. Arm dier. De dierenarts nog weer gebeld, maar eerst 2 volle weken rust en pijnstillers. Ook paar dagen boxrust gehad met de vrieskou toen de bodem zo hard was. Maar daar werd het ook niet beter van, dus nu is de grond gelukkig weer ontdooit en kan ie weer in zn mini-paddock naast zijn vrienden en met zijn shetland maatje
keshia
Geplaatst: 16-02-17 20:03
Ach jee wat een enorme pech! Dat lijkt een lange rit te gaan worden.. wat ontzettend k..! Hopelijk kunnen ze je over 2 weken meer vertellen, en heeft hij snel een beter vooruitzicht..
Hier dinsdag echt een prutles gereden.. en gisteren heb ik onverwacht op stal nog gereden.. eerste 20 minuten waren oorlog, en daarna liep ze als een trein! Echt zo soepel! Heerlijke zijgangen kunnen rijden en haar echt even op kunnen pakken.. was een machtig gevoel zoals ze liep.. Zo grappig, zo'n klein paardje vol power..
Oooh nee zebra! Wat klote! Hopelijk kan de dierenarts iets voor je betekenen.. Hij zal er vast aan denken, maar laat ook een hoefzweer even uitsluiten. Zou de eerste niet zijn waarbij ze zich focussen op de pees en een zweer blijkt te hebben erbij. Succes ermee!
Vandaag de laatste dingetjes regelen en dan morgen op wedstrijd.. dinsdag liep ze helemaal niet fijn in de les, maar de rest van de week heerlijk kunnen trainen.. gisteren weer wat andere oefeningen mee gepakt, schouderbinnenwaarts, contra, en stap galop overgangen.. ging nog niet eens gek!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 18-02-17 10:45
Zebra dat klinkt niet goed. Duim voor je dat het meevalt.
Ik ga morgen ook weer op pad. Ben benieuwd. Had hem lekker aan het lopen deze week.
Vandaag L1 debuut gehad geen winst maar daar rekende ik ook niet op. Ik ben eigenlijk best trots. Paardlief had er geen zin in. Gingen al stakend de bak in. Maar ik heb hem op zijn flikker durven geven, doorgereden en daarna ging het best goed. Mijn punten waren hoger als de laatste proeven in de B dus dat geeft me moed. En 7ens voor de punten waar we in de B heel erg tegenaan liepen. Wijken sloeg nergens op maar daar hebben we ook niet op gefocust.
Ik had 172,5 en 168 en morgen mogen we weer
Kimmutjuh89
Geplaatst: 19-02-17 16:33
Vandaag met Franco in Bemmel gestart en de laatste puntjes van de L1 gereden. We waren 2x eerste met 192 en 187,5, dus dat maakt L1+11. Echt nog super veel verbeterpunten, maar we hebben de afgelopen weken veel poeha gehad waardoor ik niet optimaal heb kunnen rijden. Maar toch doet dat gekke lieve knappe paard het toch weer. Dus ben dik tevreden en mega trots! Volgend weekend hebben we ons L2 debuut!!
Ik heb vandaag ook lekker gereden, 186 en 200.5 en 2e en 1e. Nu l1 plus 12. 24 maart ga ik weer en dan l2..
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-02-17 21:53
Ik heb een beetje gemengd gevoel. Ben blij met mijn winstpunt. Maar jammer dat ik er in de 2e proef dan net geen heb en overall jammer dat ik er niet uit kon rijden wat me de laatste tijd thuis wel lukt.
Nouvel
Geplaatst: 19-02-17 22:17
Gefeliciteerd met de puntjes!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-02-17 09:06
Gelijk nog maar wat op gegeven vanmorgen, voor over 2 weekjes. Dan medio maart nog een keer. Helpt hopelijk ook, beetje ritme er in houden. En proef 9 en 10, die vind ik ook wat fijner . Vind vooral de impuls maar een moeilijk iets. De ene keer is alles te gehaast en heb ik hem eigenlijk over zijn tempo lopen, gisteren had ik een mooi beheerst tempo waardoor ik alles netter kon rijden (dacht ik) maar had ik impulsverlies. Het is een beetje hollen of stilstaan met ons paard, wat het wel lastig maakt af en toe want ik kan dat nog niet goed aanvoelen altijd.
Hier vooral het probleem dat mijn paard bij het losrijden uiteindelijk relaxt is.. en ze de powerknop aanzet als we de ring in komen.. dat was gisteren ook het geval.. eigenlijk 2 punten gereden maar doordat ik verkeerd gereden was kwam ik op 179 in 1 proef.. maar toch een puntje mee naar huis..
Alleen op een of andere gekke manier is haar buik helemaal geschaafd tot bloedens toe! Schrok me rot.. komt door mijn spoortje aan de linkerkant.. heel vreemd wat ik rij met een inieminie knopspoortje, dat ook nog eens een impulsspoortjr is.. maar goed.. nu niets meer aan te doen.. dat moeten we eerst weer laten genezen voordat we erop gaan.. iemand enig idee hoelang g dat duurt? Het is een soort oppervlakkig schaafwond..