En na 8 jaar weer in de dressuurring . Wat voor paard heb je ?

Hier staan er nog 2 wedstrijden gepland , 1 op 29.09 en de andere is de finale van een competitie waarvan ik niet eens weet wanneer / waar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dries1990 schreef:De 2e enting kan al na 21 dagen en een week na die enting mag je officieel weer starten.
Citaat:De basisvaccinatie is als volgt:
-Per 1 april 2024 bestaat de basisvaccinatie uit 3 vaccinaties: De tweede basisvaccinatie moet minimaal 21 en maximaal 60 dagen na de eerste basisvaccinatie worden toegediend. De derde vaccinatie (1e booster) minimaal 120 dagen en maximaal 6 maanden en 21 dagen daarna. Dit geldt ook voor alle paarden waarvan de basisvaccinatie is verlopen. Nieuwe basisvaccinaties bestaan vanaf dan uit 3 vaccinaties. In de periode tussen de eerste en de tweede vaccinatie mag het paard niet op wedstrijden worden uitgebracht. In de periode tussen de tweede en de derde vaccinatie mag het paard op wedstrijd worden uitgebracht met inachtneming van lid 3c van artikel 47 van het Algemeen Wedstrijdreglement
Keebish schreef:Ik heb een vraagje, hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De entingen van mijn paard zijn verlopen.. Oeps![]()
Nu moet vanaf 1 april dit jaar de entingen in 3-voud gegeven worden (2e na 4/6 weken en 3e na 6 maanden, als ik mij niet vergis).
Aangezien ik me voor eind deze maand heb ingeschreven voor een wedstrijd, zouden de entingen met deze regeling dus nog niet rond zijn.
Wat zijn de regels omtrent entingen en wedstrijden?
Van een stalgenootje hoorde ik dat zij eigenlijk nooit haar paspoort hoeft te laten zien bij t aanmelden, dus wat dat betreft - klinkt een beetje raar - weet men niet dat de entingen niet in orde zijn.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
carika schreef:Keebish schreef:Ik heb een vraagje, hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De entingen van mijn paard zijn verlopen.. Oeps![]()
Nu moet vanaf 1 april dit jaar de entingen in 3-voud gegeven worden (2e na 4/6 weken en 3e na 6 maanden, als ik mij niet vergis).
Aangezien ik me voor eind deze maand heb ingeschreven voor een wedstrijd, zouden de entingen met deze regeling dus nog niet rond zijn.
Wat zijn de regels omtrent entingen en wedstrijden?
Van een stalgenootje hoorde ik dat zij eigenlijk nooit haar paspoort hoeft te laten zien bij t aanmelden, dus wat dat betreft - klinkt een beetje raar - weet men niet dat de entingen niet in orde zijn.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hier(Drenthe) alleen controle tijdens selectie & kampioenschap gehad.
Autumnn schreef:Ik heb het eens gevraagd en paspoort hoef je niet meer te laten zien ivm de avg, laten zien is alleen op verzoek. Dat het paspoort mee moet is meer vanwege (eventueel) transport