Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tessie98xx

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:34

Nou toevallig net mijn punten terug; 180. Wel grappig dat ik dit mijn betere proefje vond :') in vergelijking met het andere proefje.
Maar de feedback kan ik mij goed in vinden, dus we trainingen lekker door :j

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:37

Kan iemand mij wellicht helpen. Wij hebben vandaag ook gefilmd, ik heb op de site een proef besteld en betaald, de video geupload maar als ik op verstuur maar jury klik geeft hij de melding dat ik niet het juiste product heb?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:41

Als je de proef met je Android mobiel gekocht hebt, dan werkt dat niet. Neem morgen even contact op met de KNHS, in de tuusentijd kun je een nieuwe proef kopen via een pc/laptop geloof ik.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 20:45

Buxy schreef:
Kan iemand mij wellicht helpen. Wij hebben vandaag ook gefilmd, ik heb op de site een proef besteld en betaald, de video geupload maar als ik op verstuur maar jury klik geeft hij de melding dat ik niet het juiste product heb?

Z kan alleen in de oneven weken dus misschien komt het ook daardoor? Ik stuur morgen pas in.

Tessie98xx, gefeliciteerd met je winstpunt!

WenK ah ok! Maar dat is inderdaad anders dan ze zeiden met de promotie van het nieuwe systeem. Werd gezegd dat je proefje automatisch naar een jury ging. Niet dat het mij veel uit maakt hoor

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:10

Ik lees al een lange tijd mee hier en vind het erg leuk om al die berichten te lezen van gelukkige bokkers die ondanks de vervelende fase waar we in zitten toch lekker de winstpunten teller aan hebben staan!

Ik heb sinds een paar maanden een bijrijdster en jawel, van de week is de startkaart aangevraagd voor ze *\%/*

Nu las ik hier dat bij gecombineerde neusriem de sperriem er gewoon afgelaten mag worden en dit niet meer wordt gezien als incompleet harnachement. Voor de zekerheid, het lusje mag dus gewoon blijven zitten? Bij de regels staat daar niets expliciet over en ik zou het zonde vinden als ze daar op afgekeurd word.

Zelf zou ik Z2 moeten starten maar na 1.5 jaar uit de running (kwa wedstrijden en dus proefgericht rijden) vind ik de gekozen proef best pittig :+

En gezien we eindelijk het teveel meedenken wat resulteert in een paard wat te graag wissels wil springen zodra hij maar denkt dat nodig is er een beetje uithebben mag m'n bijrijdster lekker eerst knallen met normale contragalop haha

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:12

@bamsy, je mag de sperriem er gewoon af laten en het lusje laten zitten idd.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 23:23

WenK schreef:
@bamsy, je mag de sperriem er gewoon af laten en het lusje laten zitten idd.

Thanks!

Ook al gebruik ik hem niet en heeft het lusje geen nut. Ik krijg het niet over m'n hart om m'n neusriem ervoor te "verminken" :')

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:04

Hilli schreef:
Als je de proef met je Android mobiel gekocht hebt, dan werkt dat niet. Neem morgen even contact op met de KNHS, in de tuusentijd kun je een nieuwe proef kopen via een pc/laptop geloof ik.

Knhs heeft gereageerd en aangegeven dat dit inderdaad het probleem is.
Lekker knullig weer!
Momenteel geen ander apparaat beschikbaar.
Over 5 dagen kon ik pas contract opnemen als ik het geld nog niet terug had.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:12

Geld krijg je vaak snel terug hoor! Ik heb het ook een keer gehad.

Desnoods iemand anders even op je account laten inloggen om een artikel te kopen via laptop?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 11:26

Ik betaal ook altijd via Android en mobiel maar nooit problemen? Ik upload eerst proefje, stuurt hij automatisch door naar proefje kopen. Vinkje aan staan met direct inwisselen en klaar.

Bamsy, leuk dat je bijrijder gaat starten!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:07

Met Ideal ook Urosa?
Hier in het topic (en zoals ik van de KNHS begreep) zijn er al veel geweest waarbij dat misging, er zit daar ergens een storing.

Geld wordt dan wel afgeschreven maar er komt geen artikel bij!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 12:56

Ja met Ideal en dan met de ABN AMRO bankieren app.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 13:00

Oh nou alleen maar fijn toch!

KNHS stuurde mij dit (in december)

"Je kan dan het best even inloggen op een ander apparaat (geen Android)
En dan de betaling nogmaals doen.
Er is een bug voor Android en Ideal in het platform, dit wordt zsm opgelost.
Het bedrag wat je via het Android apparaat hebt betaald wordt naar je terug gestort."

Wellicht dat ze het al (gedeeltelijk) hebben opgelost nu :j

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 13:29

Ja ik heb vanaf het begin al geen problemen, misschien ben ik de uitzondering haha

Viv_animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 13:48

tessie98xx schreef:
Ik ben nog steeds (heel geduldig :') ) aan het wachten op mijn punten van het proefje dat ik vorige week zondag heb ingeleverd.
Die ik maandag had ingeleverd had ik snel terug! Alleen deze laat nog even op zich wachten :))

Ik kreeg een mail van de KNHS dat het in maart en april mogelijk is om ‘evenementen’ te organiseren voor eigen leden. Toen weer een soort meetmoment. Moet zeggen dat ik daar toch wel weer aan toe ben. Die online proefjes zijn leuk, als alternatief. Maar ‘live’ wedstrijd rijden zou toch wel weer heel erg leuk zijn :j

Live wedstrijden zijn idd veel leuker! Hopen dat het door kan gaan :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 13:49

Ben benieuwd of er veel verenigingen zijn die voor hun leden onderlinge wedstrijden voor winstpunten gaan organiseren.

Sinds deze week staat onze eerste wedstrijd open voor 26 april. Er is al enorm veel ingeschreven, maar ik verwacht dat het niet door zal gaan.

Meetmomenten in mei, en weer gewone wedstrijden in juni, daar zet ik nu mijn doelen op.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:00

PSvanLot schreef:
Ben benieuwd of er veel verenigingen zijn die voor hun leden onderlinge wedstrijden voor winstpunten gaan organiseren.

Sinds deze week staat onze eerste wedstrijd open voor 26 april. Er is al enorm veel ingeschreven, maar ik verwacht dat het niet door zal gaan.

Meetmomenten in mei, en weer gewone wedstrijden in juni, daar zet ik nu mijn doelen op.

Hier wel, alles buiten en alleen maar protocollen ophalen en weer weg. Jammer genoeg maar tot 27 jaar.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:03

Zie ze ook voorbij komen. En dat je lid kan worden alleen voor de wedstrijden. Een vereniging is nog zo slim ook om de startkaart vereniging ook op de startlijst te vermelden. Zie je direct dat het doel van zo weinig mogelijk reisbewegingen niet gehaald wordt.

Ik vind het jammer dat regels zo ver uitgerekt worden. Daardoor zal het voor anderen alleen maar langer duren voor er weer iets kan

Edit: dat laatste geldt dus voor de verenigingen die eigenlijk gewoon breed organiseren. Niet als je dit alleen echt voor eigen leden tot 27 doet

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:43

PSvanLot schreef:

Wij doen ook, hebben vorig weekend 1 gehad en als het weer het toelaat staat er dit weekend weer 1 op de planning

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 14:44

PSvanLot schreef:

Ik hoop het van harte! Heel blij dat ik nu wat kan hoor in de Z1, maar smak naar lekker op pad. Direct punten, gezelligheid.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:15

Ik heb vanmorgen een groepje M2 gekregen en tot nu toe wordt er echt keurig voorgesteld en de neusriemcheck wordt ook goed uitgevoerd. De ene helft komt vandaag af en de andere morgen.

Jureren op locatie zit er voor mij voorlopig helaas nog niet in. Ik heb behoorlijk astma en kan max een half uur een mondkapje op zonder in een aanval terecht te komen. Het ging vorige week bijna mis, maar ik was gelukkig toen al in het ziekenhuis. Maar ik duim natuurlijk voor iedereen mee dat alles binnenkort weer opgestart kan worden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:11

MyWishMax schreef:
PSvanLot schreef:

Hier wel, alles buiten en alleen maar protocollen ophalen en weer weg. Jammer genoeg maar tot 27 jaar.

Dan heb je best een behoorlijke vereniging met ruiters onder de 27?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:13

Hier laten verenigingen je voor een paar euro lid worden en mag je meedoen gewoon op startpas van je normale verenigingen. Startlijsten zitten bomvol.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:14

Bij onze vereniging zouden we ook een onderling dressuur moment gedaan hebben afgelopen weekend, helaas was de buitenbak te nat... wij hadden een volle dag van 9 tot 15:00 uur met eigen leden t/m 26.

Qua dressuur lukt zoiets bij ons wel, met springen helaas niet, dan moet je er flink geld op toeleggen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:15

Spenk schreef:
Hier laten verenigingen je voor een paar euro lid worden en mag je meedoen gewoon op startpas van je normale verenigingen. Startlijsten zitten bomvol.

Dat willen wij niet. Dat zijn de randjes opzoeken waar de KNHS het over had.
Willen geen paarden uit heel de regio op het terrein, gezien corona niet, maar ook zeker niet nu met rhino.