Maar de feedback kan ik mij goed in vinden, dus we trainingen lekker door

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buxy schreef:Kan iemand mij wellicht helpen. Wij hebben vandaag ook gefilmd, ik heb op de site een proef besteld en betaald, de video geupload maar als ik op verstuur maar jury klik geeft hij de melding dat ik niet het juiste product heb?
Hilli schreef:Als je de proef met je Android mobiel gekocht hebt, dan werkt dat niet. Neem morgen even contact op met de KNHS, in de tuusentijd kun je een nieuwe proef kopen via een pc/laptop geloof ik.
tessie98xx schreef:Ik ben nog steeds (heel geduldig) aan het wachten op mijn punten van het proefje dat ik vorige week zondag heb ingeleverd.
Die ik maandag had ingeleverd had ik snel terug! Alleen deze laat nog even op zich wachten![]()
Ik kreeg een mail van de KNHS dat het in maart en april mogelijk is om ‘evenementen’ te organiseren voor eigen leden. Toen weer een soort meetmoment. Moet zeggen dat ik daar toch wel weer aan toe ben. Die online proefjes zijn leuk, als alternatief. Maar ‘live’ wedstrijd rijden zou toch wel weer heel erg leuk zijn
PSvanLot schreef:Ben benieuwd of er veel verenigingen zijn die voor hun leden onderlinge wedstrijden voor winstpunten gaan organiseren.
Sinds deze week staat onze eerste wedstrijd open voor 26 april. Er is al enorm veel ingeschreven, maar ik verwacht dat het niet door zal gaan.
Meetmomenten in mei, en weer gewone wedstrijden in juni, daar zet ik nu mijn doelen op.
PSvanLot schreef:Ben benieuwd of er veel verenigingen zijn die voor hun leden onderlinge wedstrijden voor winstpunten gaan organiseren.
Sinds deze week staat onze eerste wedstrijd open voor 26 april. Er is al enorm veel ingeschreven, maar ik verwacht dat het niet door zal gaan.
Meetmomenten in mei, en weer gewone wedstrijden in juni, daar zet ik nu mijn doelen op.
MyWishMax schreef:PSvanLot schreef:Ben benieuwd of er veel verenigingen zijn die voor hun leden onderlinge wedstrijden voor winstpunten gaan organiseren.
Hier wel, alles buiten en alleen maar protocollen ophalen en weer weg. Jammer genoeg maar tot 27 jaar.
Spenk schreef:Hier laten verenigingen je voor een paar euro lid worden en mag je meedoen gewoon op startpas van je normale verenigingen. Startlijsten zitten bomvol.