Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:En welke maat trens heeft hij normaal?
Ik had altijd begrepen dat je trens groter hoort te zijn dan je stang?
Ik rij nu op 12.5 stang en 13.5 trens.
Janine1990 schreef:Hmm.. nieuwe baan is toch niet helemaal wat ik er van verwachtte... Voornamelijk wachten tot er werk komt. Betaalt erg goed, maar ik vind dit echt verschrikkelijk saai. Leuke mensen, maar niet het contact dat ik bij mijn vorige baan had met de mensen op de werkvloer. Om deze redenen gaat mijn voorganger weg en hij heeft exact dezelfde achtergrond als ik.![]()
Dus dit ga ik niet lang volhouden...![]()
Gelukkig maken paarden gelukkig!
Helaas heb ik mijn zwarte parel open geredenWat kan je je daar banketstaaf over voelen zeg! Vlak voor de clinic zag ik wat kalige plekjes ter hoogte van mijn spoor. Ik ging er vanuit dat het ging om een vieze spoor in combinatie met verharing. Not...
het was een schimmeltje...
![]()
Toen de bak maandag een beetje nat was, is het plekje open gegaan door de wrijving![]()
Inmiddels is het plekje weer dicht, maar voorlopig maar even zonder sporen tot alles weer begroeid is.![]()
Nouja, kan alleen maar goed uitpakken denk ik. Travers was eerst even moeilijk, misschien ook door de warmte. Maar dankzij de tips uit de clinic gaat dat ook prima zonder sporen![]()
Noukie, klinkt heel goed die clinic! zo wil ik dan ook wel eens oefenen!
Liss, hoe gaat het met paard en zoon?