Je kan de amazone trainrn, maar je kan bij wijze van t paard ook een tik met de longeerzweep meegeven bij hindernis 1. Als de amazone hier niet toe in staat is.
Ik zeg ook lekker veel kms maken. En even er een studie van maken met instructie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) ze heeft me behandeld met van die naaldjes (dry needling) dat viel me trouwens verrassend mee. Voelde het naaldje iets en zodra die in de spieren kwam voelde ik schokjes, was heel bijzonder. En mijn si gewricht heeft ze voor nu getaped.

Hopen dat dit ook gaat zorgen voor een fijnere houding op het paard en vooral dat je nu dan geen pijn meer hebt! Gek ook eigenlijk dat een aantal mensen niks bij je kunnen vinden en dan zo opeens komt iemand er mee dat je echt ontzettend scheef bent...
Misschien de volgende keer maar een vriendin meeslepen naar wedstrijd. 

Cioccolato schreef:Je kan ipv een les ook naar een andere locatie gaan waar een parcour staat en het parcour rijden als les. Dus oefen springen door de weeks. Dan moet instructeur mee kunnen haha. Van te voren plannen en dan moeg zoiets uit kunnen. Hij heeft er toxh een beter beeld van dan wij achter ons schermpje. En idd filmen. Alles filmen

Gelukkig is m'n paard zo lief om dat door de vingers te zien
moest wel lachen om die balkenregen. Balken aantikken tot het hoger wordt en dan ineens je benen gaan optillen
Was wel weer even een eyeopener dat ik zoveel compromissen sluit. Wendingen niet mooi uitrijden.... zolang hij maar springt is het goed. Maar goed, daar kunnen we aan werken