Lekker KM'ers maken glenstorm! Je merkt zelf al vooruitgang, dus top!
Succes vandaag Naat3, knallen! 
patricia2403 schreef:Ons eerste winstpunt is een feit 181.5 voor de sel en 178, helaas week ze een aantal keer van de hoefslag omdat ze angstig is voor tegemoet komende paarden maar heerlijk gereden en dik tevreden!:D
Gefeliciteerd 
onley schreef:Wat een prut regen... de wedstrijden dit weekend zijn afgelast inverband met de hevige regen. Baal als een stekker.
Maar begrijpelijk. Hier is op 1 dag mega veel regen gevallen
Niet normaal wat een regen er in het zuiden gevallen is! Wel jammer can alle wedstrijden
_helga_ schreef:[ [url=m/YxJGYy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welkom!
Kaitlyn schreef:Ik heb afgelopen weekend ook gestart. Was mijn eerste proef begonnen en ineens komt de jury met haar hoofd de hoek om: "Je peesbeschermers zijn nog om!"
Oeps.
Gelukkig vriendelijke jury dus ik mocht ze af doen en opnieuw beginnen en ben daar 1e geworden met 204 punten!
2e proef ging voor mijn gevoel beter, maar daar was de jury het niet mee eens en daar net geen punt voor, 176.
Al met al best wel tevreden! Aankomende zaterdag weer op wedstrijd en dan gaan we weer springen en dressuur.
Dat van die peeskappen heb ik ook weleens gehad 
Mooie punten in je eerste proef, super! Jammer dat je punten van de 2de niet overeen kwamen met je gevoel..
Spianne schreef:Ik ben vandaag ook weer gestart, 178,5 en 191 punten. De tweede proef voelde ook veel beter dan de eerste, echt de rust gevonden waar ik naartoe wil! Eerste proef was nog wat rommelig en madame zag hele enge paarden in de wei

Ik vond het wel jammer dat op m'n protocol eigenlijk veel dingen stonden die goed gingen, en dan kreeg ik toch een 6 op dat onderdeel. Maargoed, het blijft een jurysport en we konden ook zeker beter!

Nu starten we pas in juli weer, dus we hebben mooi even de tijd om aan de slag te gaan met alle verbeterpunten

Mooi dat je resultaat ziet van waar je naartoe wilt, gefeliciteerd met je WP!
jessicadewit schreef:Vandaag voor het eerst wedstrijd gehad op vreemd terrein. We gingen met de trailer op pad, voor het eerst! Hij deed het echt super braaf! Ik ben helemaal trots op hem
Eerste proef had ik 177 punten en de tweede proef 184 punten. Weer een winstpuntje erbij
[ [url=m/b3vWlu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat goed! Braaf paard
lief die foto!
Euforie schreef:Vandaag was mijn wedstrijd samengevoegd met de L2 erbij. Eerste proef 3e plek met 196 punten! Ging erg prettig

2e proef, waren we allebij erg moe maar nog steeds goed voor 186 punten.
Dus 3! winstpuntjes vandaag, ben heel erg trots. Ons harde werken loont

Gefeliciteerd! 
IwanLuver schreef:Ik heb vandaag 2 winstpunten gereden! Maar op een knollen veld, wat een slechte bodem was het.
Ik ga niet weer op gras starten
Jammer van de bodem, maar niet helemaal voor niks geweest! Gefeliciteerd!
Ik heb mijn L debuut voor morgen afgezegd helaas. Ben van de week van een jonge fries afgevallen en dat ging niet zachtjes, dus nu lukt paardrijden voorlopig even nog niet. Hoop er volgende week ergens toch wel weer op te zitten.[/quote]
Je hebt een beste klap gemaakt! Hoe gaat het nu?
Naat3 schreef:Ze was 6e van de zes. Wel nog 188,5 (ja, een halve)
Ze was te heet en mijn dochter liet teveel het tempo overnemen.
Toch mooie punten, maar wel jammer dat het voor je dochter dan niet fijn voelt!
aniquegraaf schreef:Vanavond voor de 2e keer gestart en de eerste proef 176.5 punten gehaald en de 2e proef 203.5 punten
Ik vond het zelf wel heel erg hoog gejureerd en een groot punten verschil. Maargoed nu dus 2 winstpunten erbij!
Dat is inderdaad wel een aardig verschil, maar mooi 2 punten gepakt! Top!
Ik heb zondag met Gibbie meegedaan aan een crossclinic. Dat vond ze in eerste instantie maar zozo, maar toen ze mocht gaan springen was ze blij
Aankomend weekend weer wedstrijd en volgende week selecties.[/quote]
Super leuk dat ze zo enthousiast was 
lovemario schreef:mijn 2e L1 wedstrijd ging super!met los rijden was hij wel erg sterk en fel voor mn been, maar in de ring ging er een knop om. 187 en 197,5 punten en een 5e prijs.
Gefeliciteerd, mooie punten!