Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Soms frustrerend maar anderzijds maakt haar dat ook wel weer extra leuk, hou wel van paarden met karakter

absque_dubio schreef:Oefening met verzameling over balkjes ga ik eens proberen, bedankt voor de tip.![]()
Wij hebben nog best een beetje moeite met stap-galop. Scheef aanspringen door de kont naar binnen te gooien, verkeerd aanspringen, rug wegdrukken. Iemand goede tips hiervoor?
pak het expres wel eens mee omdat ie graag teveel meedenkt en ik dat voor wil zijn. Dus eerst wisseltje en dan contragalop, wisseltje en dan uitgestrekte galop e.d. Merk dat z'n contra er enorm van verbeterd is omdat ik er juist zo bewust mee bezig ben.
vosjes blijven het allerleukste! Welkom hier.
maar ach we zijn pas n week weer echt aan het trainen. Jury kon ik totaal niet volgen. Voor echt wel goede onderdelen allemaal zesjes, en voor verkeerd aanspringen in galop ook een 6
Was n oudere man. Heb delen op film staan dus heb t nog even terug kunnen kijken. Maar ach zoals ik ook altijd tegen anderen zeg, je kan t nu eenmaal niet altijd eens zijn met de jury. Had uiteindelijk 182 en 190 en daarmee 2x 1e. Had met m'n voorlezer t Z2 nog gekeken en dat zag er echt wel netjes uit (waren er 2), die hadden gewoon heel dik geen winst bij diezelfde jury.
ben zelf tevreden en over twee weken gaan we weer! We zijn alweer halverwege het M2, m'n pennydroom komt steeds dichterbij
stond er maar een beetje bij te slapen
) steeds maar die proefjes uit mijn hoofd leren en oefenen en dan steeds voor niks

nog niet helemaal van mij haha maar wel blij mee, hij zit weer helemaal lekker in z'n velletje! Die controle komt vanzelf wel, hij moet er ook nog meer kracht voor ontwikkelen 
wat vind je zo rot aan de M2? Ik zie er zelf ook echt tegenop.
in de verzamelde galop gaat het prima maar de middengalop blijft echt een puntje omdat hij zooo graag wil vertrekken en ik de controle dan gewoon verlies eigenlijk!
een keer een filmpje maken!