Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
we trainen er hard voor, hij is erg werkwillig en gaat er altijd voor. Ook als hij iets lastig vindt. Dat maakt het wel makkelijker.
In de draf gaat hij halverwege de proef wat krabbelen, wat ook met de impuls te maken heeft, moet ruimer blijven lopen. Verder wel positief commentaar.
Michelle77 schreef:Dank je Lianne! Snel gaat het zeker met Bo, simpel idd nietwe trainen er hard voor, hij is erg werkwillig en gaat er altijd voor. Ook als hij iets lastig vindt. Dat maakt het wel makkelijker.
Succes vonneke! Kunt altijd nog je beugels aan je singel vast binden
Net al gereden ging wel fijn, niet Super maar wel Ok.
Morgen rondje buiten.

Tsplendid schreef:vonneke; toch nette punten idd! Gefeliciteerd! Ik ben ook wel benieuwd naar filmpje!
Melissa; ja we zullen zien!
lianne; dat word Z2!
Ik mag morgen weer op pad
Haha, toen ik met opzet een wissel probeerde lukt het natuurlijk niet. Puur geluk was het denk ik. vonneke schreef:Thanks. Ik heb je de filmpjes oer pb gedaan. Commentaar geven mag gewoon hier
Ik vandaag gereden. Ging op zich wel lekker. Benen gewerkt en tempo. Morgen bosritje en maandag weer aan de gang.
Was grappig, stukje travers en keertwending gedaan. Deed ie eigenlijk heel best!!
melissa_93 schreef:Fijn dat het rijden goed ging Vonneke. Leuk dat vos de travers en keertwending best goed oppakt ;D
Gisteren eerst even in de bak gereden, ging wel aardig. daarna besloten dat we toch nog wel een klein rondje naar buiten konden gaan. Ging goed, 1x schrok ze flink van 2 varkens die begonnen te rennen
vonneke schreef:Whaha ik zou ook schrikken van rennende varkens!!!
Wij fijn in het bos gereden. Ineens Vos zijn ijzer kwijt. Zaten er pas 2 weken onder. Hoorde hem al loszitten.
Kaarsrecht eronderuit. Geen idee hoe dat zo komt. Morgen even naar de smid terug laten staan
marijkiiii schreef:Hallo allemaal,
Een tijdje geleden heb ik hier gemeld dat ik over zou gaan naar de M1, heb ondertussen de vele pagina's niet meer bijgelezen![]()
Half mei was mijn debuut, 176 punten, impuls moest nog beter. Daarna ivm examens en vakantie een tijdje geen wedstrijden gereden, maar dit weekend was hij weer aan de beurt. Ik heb 180 (9e) en 176 (7e) punten gehaald, dus mijn eerste winstpunt is binnen!In de draf gaat hij halverwege de proef wat krabbelen, wat ook met de impuls te maken heeft, moet ruimer blijven lopen. Verder wel positief commentaar.
Nu woensdag en 16 augustus nog starten en dan begint het sgw-seizoen weer

! Vind het soms wel wat gehaast eruit zien.
. Dus daar 172, was ook wel streng jurylid maar kan me er zeker ook in vinden was gewoon niet goed genoeg punt einde
. Morgen afspraak maken met de fysio en dan maar eens zien of dat daarvoor ook nog wat kan doen. Tsplendid schreef:[naam]; Erg leuk paard is vos! Vind het soms wel wat gehaast eruit zien.
Melissa; hahaha ja daar zou ik idd ook van schrikken
marijkiiii; gefeliciteerd met je eerste wp!
Tsplendid schreef:Ik ben gisteren weer geweest. Eerste proef nog redelijk netjes, enigste is dat ze op cc nog wel eens in 4 tact wil galopperen en daar krijg ik haar dan ook niet weer uit helaas. Daar nog 5e prijs met 184 en tweede proef dan is de galop waardeloos en dat tikt aardig aan met 5'en en een 4, plus al sowieso geen midden gangen paard. Dus daar 172, was ook wel streng jurylid maar kan me er zeker ook in vinden was gewoon niet goed genoeg punt einde
. Morgen afspraak maken met de fysio en dan maar eens zien of dat daarvoor ook nog wat kan doen.

Tsplendid schreef:Ik ben gisteren weer geweest. Eerste proef nog redelijk netjes, enigste is dat ze op cc nog wel eens in 4 tact wil galopperen en daar krijg ik haar dan ook niet weer uit helaas. Daar nog 5e prijs met 184 en tweede proef dan is de galop waardeloos en dat tikt aardig aan met 5'en en een 4, plus al sowieso geen midden gangen paard. Dus daar 172, was ook wel streng jurylid maar kan me er zeker ook in vinden was gewoon niet goed genoeg punt einde
. Morgen afspraak maken met de fysio en dan maar eens zien of dat daarvoor ook nog wat kan doen.
vonneke schreef:Heb nog foto's uit het filmpje van donderdag. Geen technische hoogstandjes maar wel leuk beeld!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Leuk dat hij de keerwending en de travers eigenlijk heel goed oppakt! Altijd makkelijk! En ijzer er al terug onder?

Gisteren liep die eigenlijk best wel fijn, veel in de galop gewerkt wat hij heel moeilijk vind. En als hij het moeilijk vind gaat hij heel snel wisselen in de galop. En vind het zelf dan lastig om rustig te blijven en hem keer op keer rustig te blijven corrigeren. Dus nu mooi de gelegenheid om er een weekje aan te werken
Kreeg gelijk op mijn lazer met aandraven, hoppa gas erop! Even flink ertegenaan rijden om die power mee terug te nemen. Oeps, wat gaat die dan fijn draven. Als ik dát nou eens onthoud en op dezelfde manier doe als ik zelf rijd...
)