rien10 schreef:Ik heb 'm !! Beetje ver gezocht, dat wel:
Alle Friese Paarden-Boeren Racen Met Cola Heel Sterk Een Vieze Kat Achterna
Dat Ligt eXtra In t Gehoor
Houd ervan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:Mooie punten Fleur! Als ik dit zo lees ben ik extra dankbaar dat Peet lekker staat te slapen tijdens het knotten en wassen
snorkel1986 schreef:In elkgeval blijven eten en drinken.. en ademhalen gewoon gaan rijden en luister na je voorlezer ( en doe wat die zegt.. )
Enzo_Ollie schreef:Misschien het over een heel andere boeg gooien: een sportpsycholoog? Het klinkt best heftig om eerlijk te zijn. Of een oefenwedstrijd maar wel helemaal in tenue incl vlechten etc?
Deempjexxx schreef:Hoi allemaal,
Ik wil me ook graag melden![]()
Sinds een paar maanden een combinatie met mijn ‘nieuwe’ paard.
Zondag hebben wij ons L2 debuut, maar oh wat ben ik nu al zenuwachtig![]()
Dus als iemand tips heeft? Ik ben iemand die de verkeerde kant op rijd enzo, vooral naar rechts is een issue vraag me niet waarom![]()
Ik heb zaterdag de proefjes geoefend en dat ging echt heel goed dus ik verwacht geen grote problemen. Als er problemen komen is het echt weer door mezelf.
Zijn er bokkers die dit herkennen? Ik kan nu al amper eten hahaha
Deempjexxx schreef:Enzo_Ollie schreef:Misschien het over een heel andere boeg gooien: een sportpsycholoog? Het klinkt best heftig om eerlijk te zijn. Of een oefenwedstrijd maar wel helemaal in tenue incl vlechten etc?
Klopt, maar ik heb dus ook wel wedstrijden dat het wel gewoon goed gaat. Vroeger hier ook helemaal geen last van gehad.
Mijn vorige paard had af en toe probleempjes op de ac lijn, dan reed ik er op af en stond ze op de x stil (dit was alleen de eerste paar wedstrijden wat ik met haar reed, paard was nog nooit uitgebracht dus was onder de indruk van de juryhokjes) Dan was ik helemaal van mijn stuk omdat ik met haar bezig was. Terwijl ik wel gewoon netjes mijn proef kon uitrijden.
Maar dan begon je je wedstrijd al met: oh oliebol die ac lijn, als ze maar doorloopt.
Verwacht ik bij het paard waar ik nu mee start geen problemen mee overigens, die is al wat meer gewend.
Deempjexxx schreef:Klopt mistral, ligt aan mezelf.
Maar daarom vind ik het wel spannend. Maar wel gezonde spanning hoor heb er ook heel veel zin in.
Ik weet dat hij het kan, dus ben dan bang dat ik het weer verpest
Ik moet denk ik de lat niet zo hoog leggen, alhoewel ik er super veel plezier in heb.