Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HarmanyL schreef:Mijne staat nog steeds op beoordeling gepland![]()
Ze groeperen de proefjes voor ze doorgestuurd worden. Je krijgt altijd proefjes van dezelfde klasse. Tenminste dat heb ik tot nu toe gehad. Bijvoorbeeld L1 pony's of B paarden
linda2008 schreef:PsvanLot, ja ik weet jouw mening en dat jij vind dat een deelnemer zich altijd moet inleven in de jury. En ik denk dat dat over het algemeen ook goed gebeurd (uitzonderende moeders die juryleden gaan bellen daargelaten![]()
) Maar dat zou je andersom wellicht ook eens kunnen proberen? Twee weken wachten op een beoordeling is echt gruwelijk lang... niemand durft dat meer toe te geven omdat knhs die tijd gewoon heeft en omdat hier nogal fel op ongeduld word gereageerd, maar je weet zowat niet meer hoe je hebt gereden ...
En natuurlijk kan het voorkomen, en natuurlijk heeft een jury ook een prive leven enz.enz. Alle begrip voor vanuit mijn kant! Maar als de knhs zegt dat ze het gaan automatiseren waardoor er in ieder geval geen vertraging meer ontstaat tussen het insturen vanuit deelnemer en wanneer de jury het ontvangt, dan mag ik best aangeven dat ik het balen vind als dat niet zo blijkt te zijn.
AtillaFlash schreef:Als ik in dit topic lees over de afgekeurde proeven en dit soort redenen denk ik altijd zo zonde van de tijd en moeite van iedereen.....en wat zal de deelnemer teleurgesteld zijn en balen
AtillaFlash schreef:Als ik in dit topic lees over de afgekeurde proeven en dit soort redenen denk ik altijd zo zonde van de tijd en moeite van iedereen.....en wat zal de deelnemer teleurgesteld zijn en balen
urosa schreef:En volgens mij zit de KNHS er niet altijd tussen. Anders kan zondag insturen en paar uur later punten terug krijgen nooit lijkt mij. Maar als je het zeker wilt weten kun je het beter na vragen inderdaad. Vind het ook wel gek dat sommige juryleden 1 binnen krijgen en andere 10 gelijk. Die zullen niet allemaal precies op dat moment ingestuurd zijn.
tessie98xx schreef:Ik ben nog steeds (heel geduldig) aan het wachten op mijn punten van het proefje dat ik vorige week zondag heb ingeleverd.
Die ik maandag had ingeleverd had ik snel terug! Alleen deze laat nog even op zich wachten![]()
Ik kreeg een mail van de KNHS dat het in maart en april mogelijk is om ‘evenementen’ te organiseren voor eigen leden. Toen weer een soort meetmoment. Moet zeggen dat ik daar toch wel weer aan toe ben. Die online proefjes zijn leuk, als alternatief. Maar ‘live’ wedstrijd rijden zou toch wel weer heel erg leuk zijn