Ik heb vrijdag clinic gehad van Malene Noteboom, was erg verhelderend! Even een maandje oefenen en onze travers is super!
Het was zo iets kleins, maar dit had ik zeker anderhalf jaar eerder moeten weten!!!
Malene haar letterlijke woorden waren: "Even een maandje hier mee aan de slag en je kan zo op concours."
Volgende week dinsdag komen ze op ijzers, dan kunnen we de ring in de wei ook weer uitzetten.
Lekker oefenen in een groot stuk (we rijden nu op 27,5 bij 20). En dan maar eens kijken wat voor wedstrijden er allemaal zijn in de buurt! En hoe het thuis staat met de bouw van mijn bijkeuken. M'n vader is doordeweeks in Amsterdam op het moment, dus 's avonds niet thuis. Dat houdt in dat alles hier op zaterdag gebeurt...
Hier is niet heel veel op zondag, wat ik ook leuk vind dan... En met ingang van morgen heb ik een nieuwe baan. Bij hetzelfde bedrijf, andere tak en vestiging. Dus een stukje verder rijden en waarschijnlijk ook iets andere werktijden. Dus 's middags rijden zal er ook wel niet meer in zitten.
! 
Helemaal niets van meegekregen!
)