[HK] B-debuut in 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_helga_

Re: [HK] B-debuut in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:16

Jammer! Maar wel begrijpelijk

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:38

Mijn wedstrijd afgelopen zondag is helaas ook afgelast :( Nu kunnen we wel nog eventjes twee weken doortrainen tot de volgende wedstrijd! Volgende week zaterdag 11 juni gaan we starten in Kaatsheuvel! *\o/*

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 10:26

Jeetje dat is vervelend! Hier is alles afgelopen weekend gewoon doorgegaan voor zover ik weet en voor aanstaand weekend lijkt ook alles nog door te gaan. :j

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 12:09

vickiva schreef:
Mijn wedstrijd afgelopen zondag is helaas ook afgelast :( Nu kunnen we wel nog eventjes twee weken doortrainen tot de volgende wedstrijd! Volgende week zaterdag 11 juni gaan we starten in Kaatsheuvel! *\o/*

Oh dat is wel in de buurt :P
Ik 12 juni in Hulten

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 12:43

_helga_ schreef:
vickiva schreef:

Oh dat is wel in de buurt :P
Ik 12 juni in Hulten

Aaw leuk! Ik had eigenlijk afgelopen zondag wedstrijd in Hulten (26 juni weer overigens). Die was dus afgelast ;( Start je vaker in Hulten binnenkort? Want 12 juni is je debuut toch?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 13:45

12 juni, 19 juni en 26 juni hebben we onderlinge bij ons op stal.
Dus zal je misschien nog wel een keertje tegen komen :P
Bij ons op stal is de wedstrijd van afgelopen zondag wel door gegeaan( Hilvarenbeek)

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 13:46

_helga_ schreef:
Bij ons op stal is de wedstrijd van afgelopen zondag wel door gegeaan( Hilvarenbeek)

Welke stal sta je?
Ik bij Harbers, in Hilvarenbeek. Ik wist niet dat er zondag ook een wedstrijd was?
Dacht alleen in Goirle en Hulten _O- Jammerdebammer

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:06

vickiva schreef:
_helga_ schreef:

Welke stal sta je?
Ik bij Harbers, in Hilvarenbeek. Ik wist niet dat er zondag ook een wedstrijd was?

Stal veldhof.
17 juli is het ook weer officiële wedstrijd op stal

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:18

Citaat:
Welke stal sta je?

Citaat:
Stal veldhof.
17 juli is het ook weer officiële wedstrijd op stal

Oke! Ga het in de gaten houden! :+

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:37

Bij degene waar de wedstrijden aankomend weekend zijn afgelast, jullie wonen zeker in Limburg of Brabant? Hoorde inderdaad op het nieuws dat er erg veel wateroverlast was daar.. Hier valt het echt heel erg mee!

Vandaag echt een hele fijne les gehad! Niet alle stukken waren goed, we moeten echt aan onze linker stelling werken maar hij liep uiteindelijk echt fijn. Paardje wat ik nu even rijd omdat een stalgenootje weg is ook gereden dus heb mn workout wel weer gehad voor vandaag. :') Haha.

Leane heb je al zin in zaterdag? :D

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:57

Vanavond hebben wij ook weer een lesje, even de puntjes op de i zetten voor zaterdag, dan start ik in Marienheem.
Afgelopen weekend zijn we weer gewoon van start gegaan in Averlo, 173 en 170 gereden dus we zijn weer een stapje dichterbij. Op de een of andere manier wordt ze ieder weekend pittiger op concour, afgelopen weekend alle grasprietjes van het inrijveld gezien, zo sterk.. haha

Maar we geven niet op, dit weekend gaan we ons uiterste best doen en dan hoop ik toch wel eindelijk op een winstpunt erbij :)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:07

Ik heb gisteren les gehad ging al een heel stuk beter, alleen valt ze snel over de buiten schouder weg dus moet daar zelf consequent in zijn.
Volgende week 2 lesjes om even de puntjes op de i te zetten.

Word me allereerste officiële wedstrijd :x
Hoop niet dat ik veel te zenuwachtig ben.

We hebben der gisteren wel alvast op de trailer gezet om te oefenen het was appeltje eitje :)
Afbeelding

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:59

Ik start indd in limburg en hier is echt veel gevallen.. en een mega front nog onderweg.. echt balen
Dan maar verder oefenen voor volgende week

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 23:38

Wat zonde dat de wedstrijden worden afgelast, wel begrijpelijk, maar toch zonde voor de organisatie die er heel veel tijd en moeite in steekt.
Helga toch weer een geruststelling dat ze er makkelijk op gaat, scheelt weer wat stress.
Patricia we mogen komende zaterdag weer tegen elkaar net als afgelopen zondag. Zat best een strenge jury hoor, want ik had op zich een redelijk proef, maar 181 punt viel me best tegen met hier en daar toch wat onbegrijpelijke punten. Maar bleek achteraf op een 0,5 punt geen prijs te hebben. Van de 28 hadden er maar 9 een wp.

Inmiddels heeft paard alweer bijna de punten voor de L1, niet dat het iets uitmaakt, want ik mag op zich de B overslaan. Maar nog even wat maandjes doortrainen en dan na het selectieseizoen maar lekker overgaan.
Qua springen is die op het moment echt gestoord, hij wil zo graag, maar gaat als soort rodeostier over het losrijterrein en inmiddels ook in het parcours. Hij is al 16, dus hij zal het ook wel nooit verleren. Komende zaterdag is het mooi warm en moet ik rond half 2 springen, dus dan zal die zich vast wel gedeisd houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:15

Balen zeg, van al die aflassingen door regen..

Ik mag de 12e ook weer in prinsenbeek. Nieuwe locatie voor ons, dus ik ben benieuwd.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 13:25

Ja tuurlijk is dat ook voor de orginisatie zwaar balen vanwege de voorbereidingen en ect.
Het word ook nog bloedbenauwd dit weekend met wederom weer verhoogde kans op hevig onweeren veel regen.
Maar goed volgend weekend staat de volgende gepland hopelijk gaat deze wel door.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 14:58

Zo ik meld me hier ook weer eens een keertje :') heb nogal onder een steen geleefd wegens afstuderen. Heb voor dit weekend mijn wedstrijd in Bemmel ook afgezegd omdat ik dinsdag mijn scriptie in moet leveren... Erg jammer! maargoed. Ik ga nu 23 juni in Herveld starten. Moet ook zeggen dat Azrael niet zo lekker loopt afgelopen dagen, dus het is niet zo'n ramp om deze wedstrijd niet te doen.

Kan me voorstellen dat er veel wedstrijden zijn afgelast door het weer, is natuurlijk ook geen doen. Je wil niet glijden door de baan maar rijden :+

Hopelijk kunnen mijn komende wedstrijden wel door gaan, heb er maar 2 gereden sinds m'n debuut :') zo kom ik die B nooit uit haha!

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 00:00

Morgen gaan we weer starten in Marienheem, we geven de moed niet op en gaan gewoon stom door, nu hopen op een winstpuntje mee naar huis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:09

Succes patricia2403! Zet m op! +:)+

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:10

patricia2403 schreef:
Morgen gaan we weer starten in Marienheem, we geven de moed niet op en gaan gewoon stom door, nu hopen op een winstpuntje mee naar huis

Succes vandaag!
Ik ben heel blij dat ik dit weekend geen wedstrijd heb!
Gisteren een hele dag bruiloft gehad dus baal al dat ik nu 5 dagen moet werken :')

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:29

patricia2403 schreef:

succes vandaag! :) Hopelijk krijg je fijn commentaar als je toch geen WP hebt.
toi toi toi

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 19:31

Ons eerste winstpunt is een feit 181.5 voor de sel en 178, helaas week ze een aantal keer van de hoefslag omdat ze angstig is voor tegemoet komende paarden maar heerlijk gereden en dik tevreden!:D

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:41

patricia2403 schreef:
Ons eerste winstpunt is een feit 181.5 voor de sel en 178, helaas week ze een aantal keer van de hoefslag omdat ze angstig is voor tegemoet komende paarden maar heerlijk gereden en dik tevreden!:D

Gefeliciteerd! :D

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:42

Netjes!! Nou het begin is gemaakt :)

Heb eigenlijk nog best wel een hele stomme vraag maar wat voor ondergoed doen jullie onder je witte rijbroek.
Zit nog steeds in dubio.. Hoor veel over rood maar hipster, boxer of string ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 23:39

Gefeliciteerd met je eerste puntje :)

Rood of huidskleur idd. Ik draag graag strings. Maar dat vind lang niet iedereen prettig. Moet wel zeggen dat ik ook een zit heb in mn broek, dus heel veel zie je er niet eens van. :))