Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu kunnen we wel nog eventjes twee weken doortrainen tot de volgende wedstrijd! Volgende week zaterdag 11 juni gaan we starten in Kaatsheuvel!
_helga_ schreef:vickiva schreef:Mijn wedstrijd afgelopen zondag is helaas ook afgelastNu kunnen we wel nog eventjes twee weken doortrainen tot de volgende wedstrijd! Volgende week zaterdag 11 juni gaan we starten in Kaatsheuvel!
Oh dat is wel in de buurt
Ik 12 juni in Hulten
Start je vaker in Hulten binnenkort? Want 12 juni is je debuut toch? 
_helga_ schreef:12 juni, 19 juni en 26 juni hebben we onderlinge bij ons op stal.
Dus zal je misschien nog wel een keertje tegen komen
Bij ons op stal is de wedstrijd van afgelopen zondag wel door gegeaan( Hilvarenbeek)
Jammerdebammer vickiva schreef:_helga_ schreef:12 juni, 19 juni en 26 juni hebben we onderlinge bij ons op stal.
Dus zal je misschien nog wel een keertje tegen komen
Bij ons op stal is de wedstrijd van afgelopen zondag wel door gegeaan( Hilvarenbeek)
Welke stal sta je?
Ik bij Harbers, in Hilvarenbeek. Ik wist niet dat er zondag ook een wedstrijd was?
Dacht alleen in Goirle en HultenJammerdebammer
Haha.

heb nogal onder een steen geleefd wegens afstuderen. Heb voor dit weekend mijn wedstrijd in Bemmel ook afgezegd omdat ik dinsdag mijn scriptie in moet leveren... Erg jammer! maargoed. Ik ga nu 23 juni in Herveld starten. Moet ook zeggen dat Azrael niet zo lekker loopt afgelopen dagen, dus het is niet zo'n ramp om deze wedstrijd niet te doen.
zo kom ik die B nooit uit haha! patricia2403 schreef:Morgen gaan we weer starten in Marienheem, we geven de moed niet op en gaan gewoon stom door, nu hopen op een winstpuntje mee naar huis