Niet correct ik weet het, maar het voelt wel zo aan.
Yom: daar zijn we vorige weekend naar op reis gegaan! Is ongeveer 1u30 rijden voor ons dus een wedstrijd daar zit er niet in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Nu eigenlijk nooit geen zweep meer..
Terwijl ik merk dat ik het wel kan als we op buitenrit zijn en met inrijden op wedstrijd gaat het ook wel goed. Zodra ik oefeningen moet doen ga ik optrekken, zo zonde.
.
). Zij rijd momenteel op B/L1 niveau. Maakt het voor mij en paard soms wat lastig als ik dan na 3 dagen zelf niet gereden heb weer opstap
. Neemt niet weg dat ik heel blij ben dat ze er is, zo blijft de conditie lekker op pijl en heb ik heel iets meer tijd voor mn andere drakenpaard. Die heel iets meer training nodig heeft....
Ik zou eingelijk in de bocht moeten beginnen stellen.
Vanavond maar even aan de slag! Vrijdag les. 
Marena vouwt haar hals teveel dubbel, gaat langzaam lopen of er gebeurt niets.
En dat met die zweep.. het komt vanzelf. Km's maken zonder... En áls je 'm erbij pakt dan ook even duidelijk maken dat die er is.. Niet alleen 'dreigen' is mijn ervaring
Die hoef ik nauwelijks been te geven.. 
Moet wel de controle houden natuurlijk, maar ik denk vrij snel.. ho maar, even iets meer hier. Kan zij haar benen niet meer kwijt, omdat ze de passen niet goed kan afmaken.. En dan bouwen we spanning op en is met minst geringste kaboem.
Denk als je minder met je benen hoeft te werken, dat het dan weer beter wordt.
Vriend zei, ik film wel even. Weet je dat het er niet zo beroerd uitziet dan je denkt.. Gelukkig was dat waar, mijn gedachten en werkelijkheid liggen sinds de laatste week ook wat uit elkaar..

.
Vervelend van je zadel. Wacht je dan niet liever dat weekje nog tot je nieuwe zadel er is voor je weer wedstrijden gaat rijden? Waar heb je wedstrijd dit weekend?
Ben benieuwd wat hij er van zegt
Thnx!
Merk je verschil sinds je dat spul voert?
Ik zou me ook gewoon opgeven. Je kan het altijd als een gewone training zien 
Je paard loopt vrolijk door zo te zien