gefeliciteerd absque!! top punten
@smurvaas; ook gefeliciteerd!! heel spannend naar het Z
wil je al snel gaan?
en over mijn debuut .... tja....
het zit niet mee met mijn M2 starten
om een lang verhaal kort te maken, we waren onderweg naar de wedstrijd, en echt de laatste afslag voordat we er waren (nog 3 minuten rijden) kwam er ineens ROOK onder de motorkap vandaan..........
we roken al eerder iets aangebrands maar dachten ach het zal wel en we reden door, maar toen zag ik toch echt rook toen we stil stonden voor een stoplicht
dus meteen uitgestapt, ik denk ik rijd geen meter meer verder wie weet wat er ind e fik staat, dus we stonden op een 5 baans weg op de middelste strook, meteen gevarendriehoek neer gezet, 112 (ja we waren nogal in paniek haha) en anwb gebeld en toen maar wachten... onder de motorkap was vooral veel rook en we zagen iets gloeien
na een tijdje kwam er een aardige man in een pick up truck toevallig voorbij en die heeft ons het hoekje om gesleept met paard en al naar een bushalte strook en daar op de anwb gewacht, na een half uurtje was gelukkig de manege-eigenaar ook gekomen met trailer om eventueel toy mee te nemen.
dus wij toy uitladen op de bushalte en we wilden hem weer inladen in de andere trailer maar er kwamen constant vrachtwagens langsgesuisd op een paar meter afstand dus die dacht natuurlijk ik ga helemaal nergens in, dus naar een rustigere plek gereden en heeft daar een half uur geduurd tot ie erin ging
(normaal geen probleem maarja dit is wel een hele rare situatie) hij was wel een beetje gestrest, gelukkig was die verder wel heel braaf en deed niks geks.
na 1,5 uur kwam de anwb en wat bleek..... er was een stukje isolatiemateriaal van het hittescherm wat om de motor heen zit afgebroken en dat was op de uitlaat gevallen en was gaan branden, de anwb man heeft alles schoongeblazen en we konden weer naar huis rijden. eigenlijk was er dus helemaal niks aan de hand, aan de ene kant geluk bij een ongeluk, aan de andere kant we hadden eigenlijk gewoon door kunnen rijden en had ik mijn wedstrijd kunnen rijden maarja dat weet je op dat moment niet natuurlijk
afijn, ik ging 15.00 uur smiddags van huis weg en was om 23.30 thuis en eigenlijk helemaal voor niks
nu gaan we pas weer over een maand want de weekende zijn erg vol..
baal er wel echt van want hij stond er echt lekker aan en het ging zo goed, en nu weer een maand wachten ....
Laatst bijgewerkt door Laura01234 op 04-11-15 10:20, in het totaal 2 keer bewerkt