Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) MyWishMax schreef:Heb je al een tormesje? Dat gebruik ik om ze eruit te halen, dat is helemaal maar 5 minuten. Officieel is dat om de stiksel eruit te halen bij kleding enzo.
poging 2 voor 2 L1 proefjes. Afgelopen week de proeven 2x geoefend. Thuis de luxe van een 30x60 bak waardoor een 20x40 ineens heel klein en krap is, daardoor is oefenen altijd wel even fijn.
als ik parcours aan het lopen ben oogt ook alles ineens zo hoog en breed en vraag ik me af wat ik er nou nee moet
FleurSandro schreef:Thuis de luxe van een 30x60 bak waardoor een 20x40 ineens heel klein en krap is
. Reed vorig jaar m'n eerste proefje in de ( Duitse) L 20 x 60 .
. Was even vergeten dat er dus nog n letter tussen de M en de B zat 
DiscoDipp schreef:MyWishMax schreef:Heb je al een tormesje? Dat gebruik ik om ze eruit te halen, dat is helemaal maar 5 minuten. Officieel is dat om de stiksel eruit te halen bij kleding enzo.
Die heb ik inmiddels wel besteld bij Shein![]()
Maar op een of andere manier zien de eerste 3 knotten er ook altijd anders uit dan de laatste 3/4 met draad. Denk dat ik gewoon wat fout doe haha

Getup schreef:FleurSandro schreef:Thuis de luxe van een 30x60 bak waardoor een 20x40 ineens heel klein en krap is
Haha ik had t tegenovergestelde. Reed vorig jaar m'n eerste proefje in de ( Duitse) L 20 x 60 .
"C rechterhand- B volte 8 meter"
Dus ik rijd de M voorbij en bij de eerstvolgende letter draai ik vrolijk m'n volte 8 m....en hoor dd bel. Was even vergeten dat er dus nog n letter tussen de M en de B zat
Het erge is, dat ik dus ook nog steeds niet weet, welke letter waar zit hé... S V , P R ...
dus dat zou ik ook niet weten nee! Getup schreef:FleurSandro schreef:Thuis de luxe van een 30x60 bak waardoor een 20x40 ineens heel klein en krap is
Haha ik had t tegenovergestelde. Reed vorig jaar m'n eerste proefje in de ( Duitse) L 20 x 60 .
"C rechterhand- B volte 8 meter"
Dus ik rijd de M voorbij en bij de eerstvolgende letter draai ik vrolijk m'n volte 8 m....en hoor dd bel. Was even vergeten dat er dus nog n letter tussen de M en de B zat
Het erge is, dat ik dus ook nog steeds niet weet, welke letter waar zit hé... S V , P R ...
Leer mn proeven uit mn hoofd op de lijnen en kan ze dus prima rijden, maar als ik zo een letter moet aanwijzen?
. Maar die van mij was superbraaf, voelde wel iets spanning maar die zorgde juist dat ik wat meer verbinding kreeg met de mond. In de proeven heel fijn, had net iets meer impuls gemogen maar toch 64,8% en 2de en 68% en 1ste. Onze eerste 1ste prijs ben ik toch wel trots op
. Suzanne F. schreef:Als je in gedachten de A boven hebt en de C beneden dan is het tegen de klok in. En dan Alle Friese Boeren Met Centen Hebben Een Koe.
De tussenletters heb ik nooit echt een goed ezelsbruggetje voor gevonden, die blijven lastig.