Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Heb je al een tormesje? Dat gebruik ik om ze eruit te halen, dat is helemaal maar 5 minuten. Officieel is dat om de stiksel eruit te halen bij kleding enzo.
FleurSandro schreef:Thuis de luxe van een 30x60 bak waardoor een 20x40 ineens heel klein en krap is
DiscoDipp schreef:MyWishMax schreef:Heb je al een tormesje? Dat gebruik ik om ze eruit te halen, dat is helemaal maar 5 minuten. Officieel is dat om de stiksel eruit te halen bij kleding enzo.
Die heb ik inmiddels wel besteld bij Shein![]()
Maar op een of andere manier zien de eerste 3 knotten er ook altijd anders uit dan de laatste 3/4 met draad. Denk dat ik gewoon wat fout doe haha
Getup schreef:FleurSandro schreef:Thuis de luxe van een 30x60 bak waardoor een 20x40 ineens heel klein en krap is
Haha ik had t tegenovergestelde. Reed vorig jaar m'n eerste proefje in de ( Duitse) L 20 x 60 .
"C rechterhand- B volte 8 meter"
Dus ik rijd de M voorbij en bij de eerstvolgende letter draai ik vrolijk m'n volte 8 m....en hoor dd bel. Was even vergeten dat er dus nog n letter tussen de M en de B zat
Het erge is, dat ik dus ook nog steeds niet weet, welke letter waar zit hé... S V , P R ...
Getup schreef:FleurSandro schreef:Thuis de luxe van een 30x60 bak waardoor een 20x40 ineens heel klein en krap is
Haha ik had t tegenovergestelde. Reed vorig jaar m'n eerste proefje in de ( Duitse) L 20 x 60 .
"C rechterhand- B volte 8 meter"
Dus ik rijd de M voorbij en bij de eerstvolgende letter draai ik vrolijk m'n volte 8 m....en hoor dd bel. Was even vergeten dat er dus nog n letter tussen de M en de B zat
Het erge is, dat ik dus ook nog steeds niet weet, welke letter waar zit hé... S V , P R ...
Suzanne F. schreef:Als je in gedachten de A boven hebt en de C beneden dan is het tegen de klok in. En dan Alle Friese Boeren Met Centen Hebben Een Koe.
De tussenletters heb ik nooit echt een goed ezelsbruggetje voor gevonden, die blijven lastig.