Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flicka12 schreef:sott schreef:Ik heb weer net een whatsapp gestuurd aan de KNHS want mijn proef van Zondag is nog niet beoordeld, maar de een van Maandag wel.
Dat kan toch gewoon?
linda2008 schreef:sott schreef:Ja hoor, alleen ik stuur altijd een bericht als het meer dan 5 werk dagen is gegaan, dan kunnen ze een herinnering sturen aan de jury.
Maar op de bepalingen van paardrijden.nl staat dat je na 2 weken contact op kan nemen met de knhs...
linda2008 schreef:Vraagje aan juryleden; krijgen jullie daar eigenlijk een melding van? (Als je proeven hebt gekregen die al bij een andere jury hebben gelegen)
linda2008 schreef:Vraagje aan juryleden; krijgen jullie daar eigenlijk een melding van? (Als je proeven hebt gekregen die al bij een andere jury hebben gelegen)
Tilmar schreef:Ik kreeg gisteren een mailtje van de knhs waarom ik nog niet aan de proeven die ik maandag gekregen had begonnen was en of ik ze nog ging doen.
Dus ze houden het wel in de gaten.
Gelukkig mocht ik ze houden, ga er straks aan beginnen!
MyWishMax schreef:Tilmar schreef:Ik kreeg gisteren een mailtje van de knhs waarom ik nog niet aan de proeven die ik maandag gekregen had begonnen was en of ik ze nog ging doen.
Maar kunnen jullie ondertussen alweer aangeven wanneer jullie tijd hebben? Of krijg je ze gewoon op een dag en als je pas het weekend tijd hebt krijg je dus die herinnering?
MyWishMax schreef:Tilmar schreef:Ik kreeg gisteren een mailtje van de knhs waarom ik nog niet aan de proeven die ik maandag gekregen had begonnen was en of ik ze nog ging doen.
Maar kunnen jullie ondertussen alweer aangeven wanneer jullie tijd hebben? Of krijg je ze gewoon op een dag en als je pas het weekend tijd hebt krijg je dus die herinnering?
WenK schreef:linda2008 schreef:Vraagje aan juryleden; krijgen jullie daar eigenlijk een melding van? (Als je proeven hebt gekregen die al bij een andere jury hebben gelegen)
Ik krijg regelmatig spoedjes. Die zijn dan al wat ouder. Daarbij wordt aangegeven dat er niet op de datum gelet hoeft te worden. Ik ga er vanuit dat deze proeven dan idd al bij een andere jury gelegen hebben.
sott schreef:Ja hoor, alleen ik stuur altijd een bericht als het meer dan 5 werk dagen is gegaan, dan kunnen ze een herinnering sturen aan de jury.
linda2008 schreef:Dus de knhs stuurt ze nog steeds handmatig door? Balen zeg! Nu snap ik ook waarom dat dashboard steeds pas op maandag word bijgewerkt...
Rex_Rolfo schreef:sott schreef:Ja hoor, alleen ik stuur altijd een bericht als het meer dan 5 werk dagen is gegaan, dan kunnen ze een herinnering sturen aan de jury.
Ik stuur meestal een bericht na 15 minuten. Proef duurt hooguit minuutje of 10 dus ik vind dat een kwartier voor de beoordeling tijd genoeg is![]()
@de juryleden hier, hoe doen jullie dat praktisch? Steeds filmpje even stil zetten en commentaar opschrijven of net als bij een "live" wedstrijd iemand charteren als schrijfster (m/v)?
Rex_Rolfo schreef:sott schreef:Ja hoor, alleen ik stuur altijd een bericht als het meer dan 5 werk dagen is gegaan, dan kunnen ze een herinnering sturen aan de jury.
Ik stuur meestal een bericht na 15 minuten. Proef duurt hooguit minuutje of 10 dus ik vind dat een kwartier voor de beoordeling tijd genoeg is![]()
@de juryleden hier, hoe doen jullie dat praktisch? Steeds filmpje even stil zetten en commentaar opschrijven of net als bij een "live" wedstrijd iemand charteren als schrijfster (m/v)?