Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:49

Vraagje aan juryleden; krijgen jullie daar eigenlijk een melding van? (Als je proeven hebt gekregen die al bij een andere jury hebben gelegen)

saltshaker23

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:56

Ik heb weer net een whatsapp gestuurd aan de KNHS want mijn proef van Zondag is nog niet beoordeld, maar de een van Maandag wel.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:57

sott schreef:
Ik heb weer net een whatsapp gestuurd aan de KNHS want mijn proef van Zondag is nog niet beoordeld, maar de een van Maandag wel.

Dat kan toch gewoon?

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:59

Flicka12 schreef:
sott schreef:

Dat kan toch gewoon?

Ja hoor, alleen ik stuur altijd een bericht als het meer dan 5 werk dagen is gegaan, dan kunnen ze een herinnering sturen aan de jury.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:05

sott schreef:
Ja hoor, alleen ik stuur altijd een bericht als het meer dan 5 werk dagen is gegaan, dan kunnen ze een herinnering sturen aan de jury.

Maar op de bepalingen van paardrijden.nl staat dat je na 2 weken contact op kan nemen met de knhs... :?

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:15

linda2008 schreef:
sott schreef:

Maar op de bepalingen van paardrijden.nl staat dat je na 2 weken contact op kan nemen met de knhs... :?

Oh dat zie ik nu ook, het is dan veranderd met de nieuwe system. Ik vind 2 weken wachten op je uitslag wel heel echt lang...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:18

linda2008 schreef:
Vraagje aan juryleden; krijgen jullie daar eigenlijk een melding van? (Als je proeven hebt gekregen die al bij een andere jury hebben gelegen)

Ik vaak wel. Sws als er iets mis is maar de KNHS geeft akkoord voor beoordeling. Soms ook dat het een proef met een oudere datum is. Dan weet je wel dat er iets aan de hand was of ergens is blijven liggen. Die pak ik dan als eerste

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:12

Ik kreeg gisteren een mailtje van de knhs waarom ik nog niet aan de proeven die ik maandag gekregen had begonnen was en of ik ze nog ging doen.
Dus ze houden het wel in de gaten.
Gelukkig mocht ik ze houden, ga er straks aan beginnen!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:13

Juryleden krijgen automatisch na 3 dagen een herinnering.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:24

linda2008 schreef:

Ik krijg regelmatig spoedjes. Die zijn dan al wat ouder. Daarbij wordt aangegeven dat er niet op de datum gelet hoeft te worden. Ik ga er vanuit dat deze proeven dan idd al bij een andere jury gelegen hebben.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:25

Tilmar schreef:
Ik kreeg gisteren een mailtje van de knhs waarom ik nog niet aan de proeven die ik maandag gekregen had begonnen was en of ik ze nog ging doen.

Maar kunnen jullie ondertussen alweer aangeven wanneer jullie tijd hebben? Of krijg je ze gewoon op een dag en als je pas het weekend tijd hebt krijg je dus die herinnering?

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:26

MyWishMax schreef:
Tilmar schreef:

Maar kunnen jullie ondertussen alweer aangeven wanneer jullie tijd hebben? Of krijg je ze gewoon op een dag en als je pas het weekend tijd hebt krijg je dus die herinnering?

Je krijgt ze gewoon en na drie dagen een herinnering. Dat vind ik ook wel jammer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:29

Dat is toch niet handig? Zo raar is het niet dat je als jurylid geen 7 dagen per week tijd hebt om aan de proeven te werken. Dus als je in het weekend alle tijd hebt, maar ze al op maandag krijgt heb je dus al die herinnering te pakken?

Dan vind ik het helemaal niet meer raar dat je nu na 2 weken pas contact mag opnemen met de knhs. En niet na 5 dagen, dat is dan sowieso al vroeg en de knhs zit er blijkbaar erg kort op, terwijl ze zelf het niet zo handig regelen :+

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:31

MyWishMax schreef:
Tilmar schreef:

Nee, dat kunnen we niet aangeven. Je kan wel een mail sturen als je een week zeker geen tijd hebt of juist wat extra. Maar er zijn veel juryleden beschikbaar momenteel, ik krijg nog maar eens per maand ipv wekelijks ondanks dat ik heb aangegeven extra tijd te hebben.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:36

Toch zonde, Anouska. Want er zit nog wel wat tussen geen tijd of extra tijd. 3 dagen geen tijd en dan wel, of begin van de week wel en daarna niet.

Ook jammer als je dus juist wat extra zou willen en kunnen beoordelen niet en je krijgt niks. Maar wel heel fijn dat er dus zoveel juryleden meedoen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:37

Ilja000 schreef:

Nou ik niet hoor, dit is de eerste keer

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:50

Tilmar schreef:
Ilja000 schreef:

Nou ik niet hoor, dit is de eerste keer

Dat is wat mij is verteld.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:59

Ik kreeg laatst ook een herinnering. Maandag gehad en 3 dagen later mail. Ehm ik werk fulltime en heb een peuter rondlopen. Op mijn vrije dagen jureer ik. Ik krijg er momenteel 1x per maand 10.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 19:05

WenK schreef:
linda2008 schreef:

Ik krijg regelmatig spoedjes. Die zijn dan al wat ouder. Daarbij wordt aangegeven dat er niet op de datum gelet hoeft te worden. Ik ga er vanuit dat deze proeven dan idd al bij een andere jury gelegen hebben.

Precies zo, en het liefst dat je ze dezelfde dag nog beoordeeld.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 19:07

Het zal misschien automatisch in het systeem zitten om een herinnering te sturen?

Ik had gisteren 10 oudjes, moet er nu nog 3. Die ga ik zo doen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 19:44

Ja hier idem. Krijg de proeven steeds op maandag. Dan word het zaterdag voor ik de laatste weg heb want ik werk fulltime en heb een paard...
Laatst op maandag avond ontvangen. Op donderdag ochtend nog 7 open staan en toen kreeg idd een mail waarom die nog niet gedaan waren... uhm zaterdag zijn ze klaar. :D.
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 12-03-21 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 19:46

Dus de knhs stuurt ze nog steeds handmatig door? Balen zeg! Nu snap ik ook waarom dat dashboard steeds pas op maandag word bijgewerkt...

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:43

sott schreef:

Ik stuur meestal een bericht na 15 minuten. Proef duurt hooguit minuutje of 10 dus ik vind dat een kwartier voor de beoordeling tijd genoeg is :+

@de juryleden hier, hoe doen jullie dat praktisch? Steeds filmpje even stil zetten en commentaar opschrijven of net als bij een "live" wedstrijd iemand charteren als schrijfster (m/v)?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:46

linda2008 schreef:
Dus de knhs stuurt ze nog steeds handmatig door? Balen zeg! Nu snap ik ook waarom dat dashboard steeds pas op maandag word bijgewerkt...

Wat is daar balen aan?

Rex_Rolfo schreef:
sott schreef:

Ik stuur meestal een bericht na 15 minuten. Proef duurt hooguit minuutje of 10 dus ik vind dat een kwartier voor de beoordeling tijd genoeg is :+

@de juryleden hier, hoe doen jullie dat praktisch? Steeds filmpje even stil zetten en commentaar opschrijven of net als bij een "live" wedstrijd iemand charteren als schrijfster (m/v)?

Beeld stilzetten en cijfer + commentaar noteren. Werkt prima.

Ik heb weer 10 oude L1 proeven weggedaan. Zijn mensen weer blij dat ze het terug hebben.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:55

Rex_Rolfo schreef:
sott schreef:

Blind typen...