[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:01

droversrun schreef:
Haha had je het ervoor nog nooit gezien?? Ik kijk het ook, weer... Voor de 6de keer denk ik (niet overdreven). Boktnaam wel al 10 jaar geleden ongeveer aangemaakt, dus dan mag het he? :+


Nope :o
Ik was vroeger nooit zo into de series :')
Kijk alleen als ik thuis ben of met laptop druk heb. Maar ik vind het stiekem wel leuk...
Het is wel de minst dramatische serie die ik ken _O-

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:21

Haha ja echt he Lithya, gelukkig ben ik niet de enige. Ik ga vanavond een aflevering overslaan... ;( ;(

Maar goed terug naar het onderwerp :+ Mensen nog wedstrijd staan aankomend weekend?

Peelie

Berichten: 13439
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 18:19

Nope. Ik ga even een pauze inlassen. Eerst weer wat puntjes op de I zetten en mijn groom kan de aankomende anderhalve maand niet. Dus in juni weer op wedstrijd.

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:09

droversrun schreef:
Haha ja echt he Lithya, gelukkig ben ik niet de enige. Ik ga vanavond een aflevering overslaan... ;( ;(

Maar goed terug naar het onderwerp :+ Mensen nog wedstrijd staan aankomend weekend?


Nee je moet me even vertellen waar Dave is gebleven....

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:33

Gefeliciteerd optiwolk!

Ja, nu ik er over nadenk was t wel echt bizar. Maar goed, gelukkig had ik toch al niet mijn beste dag :+

Ik heb geloof ik eind mei weer, wel volgende week proefgerichte clinic en misschien tussendoor een rondje BB springen.

Lithya

Berichten: 2537
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:48

Dave is er even van tussen nadat hij liet merken niet over zijn ex heen te zijn.

Zo waardeloos wanneer je echt door anderen je proef verkl.oot.

Succes met je rondje springen!!

Spenk
Berichten: 21858
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:54

Pauze is soms ook wel goed ja!

Ik heb intussen al 9 maanden pauze _O- kan niet wachten tot we weer kunnen :))

Zaterdag proef rijden op vreemde locatie dus ben benieuwd (telt nergens voor mee hoor is clinic)

Afbeelding

Peelie

Berichten: 13439
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:18

Het is wel een beetje een noodgedwongen pauze hoor :P Maargoed, geeft me ook wel weer even ruimte om een beetje door te knutselen.

veel plezier met de clinics dames!

Spenk
Berichten: 21858
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:24

Haha ja dat was mijn pauze ook :P

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:56

Lastig als je geen groom hebt... Ik heb wat dat betreft echt megaveel geluk... De eigenaar rijdt me overal naartoe en is een supertrouwe groom! Hij vindt het allemaal gewoon leuk, dus totaal geen druk.

Ik heb vanavond echt megahard gehuild bij MCD ;( Ik wist dat het er aan zat te komen, doordat ik op IMDB zat te speuren en me afvroeg waarom zij maar zo kort in de serie zou zitten. Toen ik het ravijn zag wist ik genoeg. Maar toch... JANKENNN...

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:59

Ik was zaterdag ook blij dat een vriendinnetje van me op dezelfde wedstrijd reed. Zij was zo lief iets eerder te komen zodat ze even kon helpen met zadelen. Het lukt opzich ook wel alleen met deze, maar een extra handje is altijd fijn!
Normaal ook verwend met moeders/mede eigenaar die eigenlijk altijd mee wil en kan

Peelie

Berichten: 13439
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:18

Janine1990 schreef:
Lastig als je geen groom hebt... Ik heb wat dat betreft echt megaveel geluk... De eigenaar rijdt me overal naartoe en is een supertrouwe groom! Hij vindt het allemaal gewoon leuk, dus totaal geen druk.

Ik heb vanavond echt megahard gehuild bij MCD ;( Ik wist dat het er aan zat te komen, doordat ik op IMDB zat te speuren en me afvroeg waarom zij maar zo kort in de serie zou zitten. Toen ik het ravijn zag wist ik genoeg. Maar toch... JANKENNN...

mijn vriend is mijn groom. Vooral de proeven voorlezen is toch wel handig :P Hij is in training voor zijn eigen onderneming. Dus dan wordt het wel erg lastig :(:)

Lithya

Berichten: 2537
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:20

Wat voor onderneming gaat hij beginnen peelie?

Gewoon uit hoofd rijden, zo lekker rustig!

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:22

Haha kom anders in het MCD topic mee kletsen Janine :D inderdaad Dave komt weer terug en vanavond heb jk geskipd, ik wist dat hij ging komen. Ookal heb hem al 6 keer gezien ik kan hem niet aan, zo vreselijke aflevering. Morgen is niet veel beter helaas...

Leuk hoor clinics, zou ik ook weer eens moeten doen. Hebben jullie iemand waar jullie regelmatig een clinic bij rijden?

Hier ook redelijk vaste grooms wat heel fijn is. Maar goed ik ga ook met hun mee want ben de enige met mn E rijbewijs dus ze hebben mij ook wel nodig :+

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:26

Lithya schreef:
Gewoon uit hoofd rijden, zo lekker rustig!

Dus dat :D :)

Ik heb geen vaste clinic instructie zeg maar :) Les soms wel bij een andere instructrice als zij op stal les komt geven (sluit 99% aan bij mijn eigen instructeur en frisse blik altijd leuk)
Deze clinic is toevallig ook bij mijn eigen instructeur (maar dan proefgericht)

Spenk
Berichten: 21858
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 22:35

Mijn vriend vindt wedstrijden echt vreselijk. Die neem ik dus ook hooguit 1x per jaar mee :P

Ik rij niet echt vaste clinics nee. Wel al meerdere keren bij Rien van der Schaft gereden. Van aankomende zaterdag is va frans van den heuvel. Daar heb ik 2jaar terug ook al eens bij gereden.

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:15

@Janine, ga je in Oldehove starten?

Ik ga vrijdag en Nathalie zaterdag, haar debuut in de L2 :)

Eerst nog even op trainingskamp in de meivakantie!
Rijden gaat echt lekker hier, vooral Wup en Nathalie gaan hard vooruit

Optiwolk

Berichten: 4787
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:19

De stal organiseert echt regelmatig clinics maar ik kan bijna nooit.

Ik ga wss Hemelvaart/ Pinksteren terug.

Als groom gaat 95% van de tijd Mn vader mee. Al tien jaar lang.
Soms ook Mn mama en/ of Mn vriend.
Ga nooit alleen dat durf ik niet joh

Peelie

Berichten: 13439
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 08:15

Lithya schreef:
Wat voor onderneming gaat hij beginnen peelie?

Gewoon uit hoofd rijden, zo lekker rustig!

Hij gaat een bezorgrestaurant starten. Hij is nu in training bij de franchise wat een behoorlijk aanslag doet op de tijd die we samen hebben. Ook moet hij een bedrijfsplan schrijven enz enz. Best wel een hele drukke periode dus. En dan hebben we nog geen locatie. Dus daarna komt ook nog vergunningen aanvragen, de verbouwing enz enz. Dus druk druk druk.

Uit mn hoofd rijden heb ik nog niet eerder gedaan ik zorg er wel altijd voor dat ik mn proeven ken, maar ik vind dat niet echt heel chill. Kur op muziek onthouden vind ik al ruk :') daarbij kan ik mn paard niet alleen laden. Ik moet dus sowiezo iemand mee hebben.

@droversrun nope. Ik heb geen vaste clinicmiep. Sterker nog, ik heb geen vaste instructeur op het moment. De laatste keer dat ik echt een beetje fatsoenlijk les heb gehad is van de zomer geweest. Mijn faste instructriece is er mee gestopt omdat ze zich nu helemaal richt op de ruiterpilatus. Dus lesgeven kan er niet meer bij. Ik heb een paar keer les gehad van Ingrid Gerritsen (na een clinic) en dat bevalt zo zo. Imo is ze te veel bezig met terug rijden, waar die van mij heel sterk en heel sloom van wordt.

Laatst ook een lesje gehad van een nieuwe dame. Maar dat was meer veren in mn reed steken over hoe leuk hij wel.niet is en hoe mooi hij wel niet loopt. Schiet ik geen klap mee op dus. Dus dat doen we naar niet meer.

Wie ik heeeeel erg leuk vind om bij de rijden is Kirsten Brouwer. Zij heeft heel erg de stijl van mijn ouder instructriece wat echt enorm goed bevalt. Veel schakelen. Stoer rijden. I love it.

Rien van der Schaft komt met eenige regelmaat in Zeewolde dacht ik. Maar ik vind les van hem wel aan de prijs, al zijn het wel echt goede lessen wat ik zo zie van de filmpjes ed.

Leuk Liss. Veel plezier op kamp. Waar ga je heen? KNHS?

Zonde Optiwolk. Is natuurlijk wel een mooie kans, veel clinic op de eigen stal.

Mijn vriend gaat dus ook al 8 jaar mee. Als iemand anders me lees voelt dat zo raar.

Ik ga Els Schotman voor een les bellen trouwens. Volgens mij is zij wel heel goed. Ik ken haar ook van clinics ed.

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 17:11

Nee ik ga naar Steenwijk, vorig jaar ook geweest en super bevallen

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 17:13

liss schreef:
@Janine, ga je in Oldehove starten?

Ik ga vrijdag en Nathalie zaterdag, haar debuut in de L2 :)

Eerst nog even op trainingskamp in de meivakantie!
Rijden gaat echt lekker hier, vooral Wup en Nathalie gaan hard vooruit


Nope, organisatie start niet omdat het nu wat groter is dan wanneer het gewoon in Aduard is.

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:55

Dan komen we elkaar sws tegen :)

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:15

liss schreef:
Dan komen we elkaar sws tegen :)


Jeeej *\o/*

Ga je morgen ook naar de vergadering?

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:01

Nee

Spenk
Berichten: 21858
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 23:38

Hier gisteren nog oefen wedstrijd gestart hadden 204 :)



Vandaag wat mooie foto's gemaakt.



Afbeelding
Oefenwedstrijd

Afbeelding
Afbeelding