Welke Kep cap heb je besteld Blue?
Heb zelf een nieuwe Samshield cap, donkerblauw met rosé goud

Ik heb Goldy wel altijd ingevlochten ook op (officiële) springwedstrijden welke ik met haar reed. Zij is een Haflinger.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
venivedivici schreef:Harvey ik ga zondag voor de eerste keer officieel in de B starten.
Vind dat niet interessant doen hoor je hebt een mooie pony valt niet om heen te draaien
Die van mij ziet er ook uit als een paard en 2 weken terug was ik op oefen springen waar ik nu ga dressuren. Kreeg ik wel heel veel complimenten over dat het een prachtige pony was om te zien..
Mijn doel is vooral controle en genieten dan maken me de punten nog niet zo uit.
En over grote namen is idd wel vreselijk.
Ken mensen die echt lekker rijden en dan rijd er een goede naam tussen hup die word 1ste met dik 200 punten. Na de andere word niet eens meer gekeken
Nessie schreef:Soms vallen je punten mee, soms tegen. Ik heb met een Haflinger tussen de paarden gestart tot ver in het M2, dat was soms ook wel bikkelen. Maar onrustig in de aanleuning wordt hier eigenlijk in de B al afgestraft.
Welke Kep cap heb je besteld Blue?
Heb zelf een nieuwe Samshield cap, donkerblauw met rosé goudEston doet het ook super op zijn nieuwe stal.
[ Afbeelding ]
Ik heb Goldy wel altijd ingevlochten ook op (officiële) springwedstrijden welke ik met haar reed. Zij is een Haflinger.
badeendje schreef:Ah jammer Harvey, maar niet getreurd, soms zit het even tegen. Je hebt een super gave pony, niet inzitten over de grote namen! Gewoon keihard blijven trainen en je best blijven doen. Uiteindelijk krijg je dan zelf ook wel naam!
Ik zit erover te denken om op 2 juni voor het eerst te starten, op het terrein van de vereniging. Het liefst stel ik het uit tot alles 100% perfect is, maar eigenlijk heb ik ook wel zin in een nieuwe uitdaging. Twijfel twijfel.....
xVerax schreef:Excuse de binnenval, ik lees zo nu en dan nog eens wat hier maar ben niet erg actief meer. Paard is een tijdje af en aan onregelmatig en weer goed geweest met voor ons onbekende oorzaak maar ze is nu weer helemaal goed.. Onze laatste wedstrijd was in maart en dit weekend gaan we weer..Tymone schreef:Jaaa ook bij ons dit weekend een wedstrijd. Hopelijk wat minder spanning dan de eerste keer. Maar eigenlijk heb ik het hele seizoen al afgeboekt en gaan we alleen de rest van het seizoen om de spanning af te laten vloeien. Starten er nog meer mensen bij Bussloo ?
Ik start ook bij Bussloo, om 10.00 en 10.08
Eens kijken of we deze wedstrijd een winstpuntje mee naar huis kunnen slepen.