Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nann__ schreef:Nou Leane het zit jullie ook echt niet mee..Arme Gibbie.. Vochtbulten kunnen gelukkig snel komen, maar ook snel weer weg gaan dus hopelijk is ze snel weer opgeknapt en helemaal de oude en kunnen jullie dit jaar nog knallen samen!
Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je het ontzettend zielig vind voor haar.. Het komt echt wel goed met jullie!
Nann__ schreef:En dat afvallen, zover ik Gibbie ken zal ze zich wel snel druk maken inderdaad. En na die val zal ze ook minder gedaan hebben dus misschien is daardoor het stresslevel in haar hoof wel nog hoger? Staat ze ook wel eens alleen?
Zou het zeker wel in de gaten houden als ze zoveel is afgevallen in 3 weken maar nu nog niet veel zorgen over maken denk ik..
gomir schreef:Dat gelooft natuurlijk niemand in mijn gevalEn nadat ik zoveel tijd en geld in dat meisje heb geinvesteerd kan ik met 'niet stom' ook niet meer aankomen
Ik had vanavond gevalletje mooie service! Merrie ineens hengstig en niet een beetje, Marum kon morgen pas komen, maar twee uur later stond ze als een gek te pissen bij gupje en ging ze haast door de knieen voor de box. Andere dierenarts gebeld (die van Hinnik goldie en vibabu), die wilde nog wel komen. Ei er al af en moest vanavond nog geinsemineerd. VDL gebeld en twee uur later was alles klaarNu duimen dat ze drachtig is!