[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:01

Maar ze krijgt nu geen herinnering. Zou haar eerst wel even op de hoogte stellen om nog een kans te geven te betalen :=

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:28

Lekker kayleigh! En gefeliciteerd Carola!
Poeh snap dat je boos bent gomir..

Gister avond Gismo laten vrijspringen voor het eerst bij mij. Behalve dat ie bijna bedacht over de bakrand heen te kunnen deed ie het erg braaf :)
Afbeelding

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 11:07

Super resultaten van iedereen zo te lezen! gefeliciteerd! :D

@Gomir: Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! zul je net zien hé krijg je dat ook nog eens.. niet iets om blij van te worden! aanpakken die hap ;)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 11:13

Misschien dat een appje het probleem al kan oplossen :)

Leuk Paljas! En fijn dat Mickey het zo goed heeft gedaan. Je moeite niet voor niks geweest :)

Mijn paarden hebben het voorjaar in hun bol geloof ik. Al blijft vosje gewoon vosje en springt als een hertje in de rondte. Grote is van slag en onuitstaanbaar. Hij ziet alles vliegen en wapperen en schrikt van elk grassprietje en let totaal niet op mij maar loopt wel z'n oefeningen super goed :') heel frustrerend rijden is dat.

Verder moet ik met springen echt even een schop onder m'n kont krijgen. Ik geef me gewoon niet op voor wedstrijden... terwijl het juist beter zou zijn om wel te gaan maar ik zie beren. Vrijdag wel dressuren in de buurt. Ik hoop dat ik daarna weer een 'zie je nou wel hoe leuk het is' boost krijg en me weer wat meer ga opgeven voor wedstrijden.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 11:57

@paljaslaura mooie foto met de schimmel!

@capriootje netjes gefeliciteerd! Het lijkt soms hoger als je het verkent dan wanneer je eenmaal aan het rijden bent, vind ik altijd.

Ik train nog even lekker door met de puppy. Hij moet echt beter aan mijn been worden, want het is wel een luilak. En hij heeft het totaal niet op dressuur, maar dat heeft ie van zijn paps en mams. Gelukkig wordt hij met springen wel wat enthousiaster, maar hij moet wel een nette voorwaartse dressuurproef kunnen lopen. Wel echt een super eerlijk paard en een schat van een dier.

Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:04

Ja dat is ook zo! Eenmaal te paard valt de hoogte best mee, moest ook even een schop onder m'n kont hebben := Gelukkig groom en mams mee die dat deden haha.

Wel echt een leukerd <3 Herken dat wel, mijne is thuis ook liever lui dan moe. Op concours en met springen is wel wat voorwaartser gelukkig maar moet ook erg consequent blijven met reactie op been.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:26

Nann__ schreef:
Nou Leane het zit jullie ook echt niet mee.. :(:) Arme Gibbie.. Vochtbulten kunnen gelukkig snel komen, maar ook snel weer weg gaan dus hopelijk is ze snel weer opgeknapt en helemaal de oude en kunnen jullie dit jaar nog knallen samen!
Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je het ontzettend zielig vind voor haar.. Het komt echt wel goed met jullie!

Nann__ schreef:
En dat afvallen, zover ik Gibbie ken zal ze zich wel snel druk maken inderdaad. En na die val zal ze ook minder gedaan hebben dus misschien is daardoor het stresslevel in haar hoof wel nog hoger? Staat ze ook wel eens alleen?
Zou het zeker wel in de gaten houden als ze zoveel is afgevallen in 3 weken maar nu nog niet veel zorgen over maken denk ik..

Ze staat niet alleen, hele dag staat er zeker een ander bij.
Kan goed komen dat het stresslevel in haar hoofd hoger is nu ze zo weinig kan doen. Ze blijft wel ontzettend braaf. <3

Bedankt allemaal! Kan hier wat meer kwijt dan bij mijn vriend. :=

Irkoontje welkom! :)

Almelose ruiterdagen ben ik nog nooit geweest, lijkt me wel heel leuk om een keer te doen!

Gave foto Laura! Fijn dat het zo goed gaat!

Cioccolato; gefeliciteerd!

Kayleigh gaaf zeg! Gefeliciteerd! :D

Jeetje Carina wat een rotstreek! Je mag er toch vanuit gaan dat mensen dat dan netjes betalen. Hopelijk gaat ze nog betalen!

Saraviavia: Gibbie vindt dressuur ook helemaal niks aan haha! Twijfel er ook weleens over om op wedstrijd alleen nog te gaan springen, maar ik was altijd juist een dressuurmuts haha. :')
Wel echt een leuk dier heb je zeg! <3

Hier afgelopen zaterdag voor het eerst een dressuurmatig springlesje gehad! *\o/*
Was een half uurtje, maar ging zo fijn! Ze bleef ook zo fijn op me wachten ipv rennerig te worden net voor of na de sprong, instructeur was er ook heel blij mee! Van het weekend contact gehad met de osteopaat en mag zelfs weer een rondje BB gaan starten als ik wil. *\o/*
Dus even kijken of ik as zaterdag kan, smid komt ook dus dat moet even plannen worden, en zondag kan ik niet want heb meisje op stal al beloofd dat ik met haar meega. :=

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:28

Klinkt goed! Fijn zeg *\o/*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:42

Goldie schreef:
Maar ze krijgt nu geen herinnering. Zou haar eerst wel even op de hoogte stellen om nog een kans te geven te betalen :=

Die heb ik vanmorgen al verstuurd ;) Met mijn bankrekeningnummer en de termijn waarbinnen ik verwacht dat het binnen is. Ben niet gek ;P

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:52

gomir schreef:
Die heb ik vanmorgen al verstuurd ;) Met mijn bankrekeningnummer en de termijn waarbinnen ik verwacht dat het binnen is. Ben niet gek ;P

Echt niet? :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:06

Dat gelooft natuurlijk niemand in mijn geval :+ En nadat ik zoveel tijd en geld in dat meisje heb geinvesteerd kan ik met 'niet stom' ook niet meer aankomen :P

Ik had vanavond gevalletje mooie service! Merrie ineens hengstig en niet een beetje, Marum kon morgen pas komen, maar twee uur later stond ze als een gek te pissen bij gupje en ging ze haast door de knieen voor de box. Andere dierenarts gebeld (die van Hinnik goldie en vibabu), die wilde nog wel komen. Ei er al af en moest vanavond nog geinsemineerd. VDL gebeld en twee uur later was alles klaar :D Nu duimen dat ze drachtig is!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:09

Spannend. Vdl is daar meestal wel vlot mee. Waar heb je haar bij gehad?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:14

Voor mij eerste keer bij VDL dus hele goede eerste indruk! Ging het meteen voor me regelen en belde binnen half uur terug dat er iemand langs kwam.

Ze is bij Impressive geweest, heb getwijfeld tussen Impressive of Corporal, maar vind het wel erg leuk om een jonge hengst te gebruiken :j Andere merrie denk ik bij Arezzo, maar die moet eerst hengstig worden.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:25

gomir schreef:
Dat gelooft natuurlijk niemand in mijn geval :+ En nadat ik zoveel tijd en geld in dat meisje heb geinvesteerd kan ik met 'niet stom' ook niet meer aankomen :P

Ik had vanavond gevalletje mooie service! Merrie ineens hengstig en niet een beetje, Marum kon morgen pas komen, maar twee uur later stond ze als een gek te pissen bij gupje en ging ze haast door de knieen voor de box. Andere dierenarts gebeld (die van Hinnik goldie en vibabu), die wilde nog wel komen. Ei er al af en moest vanavond nog geinsemineerd. VDL gebeld en twee uur later was alles klaar :D Nu duimen dat ze drachtig is!

Spannend! Indd waar heb je me gedekt?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:25

Leuk leuk! Bella?

Ik had gisteren onderlinge. Erg fijn gedressuurd! L1 gestart en 1e en 2e met 189 en 183. Springen 2 balken. Kon niet inspringen, zo slecht was die bak. Eerste 2 hindernissen moest ze even warm worden nog. Ook nieuw vilt in de rijbaan, dus eigenlijk ook prut. Wel eerste :') :+
Maar met deze​ plaatjes ben ik erg blij! <3
Afbeelding
Afbeelding

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:26

Afbeelding

Aan de dressuur met de kale!
Ben samen met mijn instructrices erg aan het hameren op mijn houding. Ik moet hem meer bergop rijden maar ben te veel aan de voorkant bezig, hard werken dus voor as weekend!

Binnenkort heb ik een goeie tussenstand foto van toen hij bij ons kwam en hoe hij er nu uit ziet :Y)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:27

Mooie foto's!
En Bella idd.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:44

Irkoontje schreef:

Moest even lachen, me gedekt? _O- dacht dat je dat zelf het beste weet toch? :+ :D

Mooi lijntje achter de hengst Gomir

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:15

Dat gaf voor mij ook de doorslag :j En hengst met heel veel formaat, galop en vermogen.
Heb hem twee keer in de training gezien in Tolbert en was erg van hem gecharmeerd!
En als ik niets anders bedenk kan de merrie volgend jaar altijd nog bij Corporal ;)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:19

Spannend gomir!
Mooie foto's Goldie
Leuk Froos succes dit weekend

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:38

Fijne service inderdaad, spannend!

Springers aan het dressuren hier Haha leuk wel die goede resultaten!

Leuke foto's inderdaad, mooi beeld :j jammer van de balkjes in het springen maar niet zo gek met zulke omstandigheden.

Je houding komt wel goed je bent lekker bezig al samen met je instructrice. Ben benieuwd naar de vergelijk foto's!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:43

Vos is ook zo ontzettend hengstig. Maar daar hoeft geen veulen in :D verklaart wel waarom pino het voorjaar zo in zn bol heeft. Wel leuk hoor! Veulentjes.... ik moet nodig naar Groningen op kraamvisite.

Kon je Maaike niet bellen? Die is dichterbij....

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 08:49

Ze heeft Maaike toch gebeld staat er :')

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 09:31

Super Gomir van de service van VDL. Dat is voor ons ook 1 van de redenen waarom wij bij hun blijven (oké het is ook dichtbij voor ons), de service en klant vriendelijkheid ect is top! Daarnaast weten ze ook precies wat voor paarden wij hebben, afstamming ect en al. Laatst zijn ze ff bij ons op bezoek geweest.

Hopelijk is je merrie meteen in 1x drachtig! vind het een leuke hengst! Welke merrie wil je bij Arezzo doen? Wij hebben een hele leuke twenter van hem.

Leuk de springers aan de dressuur! misschien ga ik binnenkort met de 4 jarige een keertje voor de fun B starten en de grote gaat volgend weekend met de bijrijdster L2 starten :) en deze woensdagmiddag zal ik in de buurt met de Gtjes starten, nu wel op tijd met opgeven want zit ook nu vol die wedstrijd

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 09:42

Lithya schreef:
Irkoontje schreef:

Moest even lachen, me gedekt? _O- dacht dat je dat zelf het beste weet toch? :+ :D

Mooi lijntje achter de hengst Gomir

Haha dat moest mee zijn :') klinkt goed gomir!