[HK] B-debuut in 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IwanLuver

Re: [HK] B-debuut in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 20:22

Ik heb vandaag 2 winstpunten gereden! Maar op een knollen veld, wat een slechte bodem was het.
Ik ga niet weer op gras starten

Naat3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:37

Knap iwanluver

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 03:59

Vandaag was mijn wedstrijd samengevoegd met de L2 erbij. Eerste proef 3e plek met 196 punten! Ging erg prettig :j
2e proef, waren we allebij erg moe maar nog steeds goed voor 186 punten.
Dus 3! winstpuntjes vandaag, ben heel erg trots. Ons harde werken loont :o

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:25

Vandaag voor het eerst wedstrijd gehad op vreemd terrein. We gingen met de trailer op pad, voor het eerst! Hij deed het echt super braaf! Ik ben helemaal trots op hem :D

Eerste proef had ik 177 punten en de tweede proef 184 punten. Weer een winstpuntje erbij :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:42

Gefeliciteerd met je punt!

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:46

Euforie schreef:
Gefeliciteerd met je punt!

Thanks, en jij met je drie! wauw wat knap :D

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:27

Gefeliciteerd Euforie en jessica!

Ik ben vandaag ook weer gestart, 178,5 en 191 punten. De tweede proef voelde ook veel beter dan de eerste, echt de rust gevonden waar ik naartoe wil! Eerste proef was nog wat rommelig en madame zag hele enge paarden in de wei :+ Ik vond het wel jammer dat op m'n protocol eigenlijk veel dingen stonden die goed gingen, en dan kreeg ik toch een 6 op dat onderdeel. Maargoed, het blijft een jurysport en we konden ook zeker beter! :)

Nu starten we pas in juli weer, dus we hebben mooi even de tijd om aan de slag te gaan met alle verbeterpunten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 20:36

Dank jullie wel!

Ja spianne, dat is altijd erg jammer. Of bij een laag punt geen feedback op het protocol of sowieso weinig feedback, vind ik altijd erg jammer.
Toch gefeliciteerd met je punt in de 2e proef. 191 is echt knap hoor!

Vinden jullie het hier leuk, als ik de filmpjes neerzet van mn proeven?

Ik kwam er trouwens achter, dat ik wel 1e en 2e was geworden van het L1 zelf.
Trots!

jessicadewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:03

Wat jammer Spianne! Maar: ben maar extra trots op je 2e proef! 191 punten, super! :D

Euforie; goed zeg! Dat is toch heel mooi :D Ik wil je filmpje wel bekijken hoor, leuk! Ik heb ook filmpjes van mijn proeven.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:24

Ja met de tweede proef ben ik zeker blij! Daar had ik echt het gevoel te pakken waar ik heen wil. En van beide jury's heb ik nuttige tips gekregen dus we kunnen er in elk geval mee verder!

Gefeliciteerd met je prijzen Euforie! Filmpjes vind ik ook leuk om te zien :)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:31

Super punten weer gefeliciteerd.

Zo goed hoe het trainen ging zo bagger als het nu gaat..
Ben van kwaadheid gestopt met tranen im me ogen.
Het frustreert dan gewoon omdat ik weet dat we het kunnen.
Voelde me gewoon een hopeloze 0 vandaag.
-O-
Volgend weekend wedstrijd ben benieuwd wat dat dan moet geven.
Maandag les kijken wat er mis gaat.
Soms wil ik gewoon alles aan de stok hangen en stoppen op deze momenten.
|(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:32

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 00:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 01:25

Dank je :)

Wat is Jill verschrikkelijk braaf! Erg nette proef. Ik denk als ze eenmaal het wijken doorheeft dat het met hoeven in dr neusgat gaat. :j
Veel succes nog met haar!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:52

Dankje.

Ze kijkt indd nergens naar is haar alles egaal. <3

Jaa dat wijken gaat trouwens steeds beter ik neem het iedere training wel mee zodat dit kwartje gaat vallen.

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:13

En ook wij zijn weer terug van weggeweest. 1e proef 186 punten 2e proef was hij wat moe met 174.5... was het er zelf niet zo mee eens maar goed er waren er genoef met punten onder de 160 dus ik mag niet klagen

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:52

Heb net de startlijst van zondag gezien.. per ring 30 starts... ben nu al nerveus

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:15

Ik heb bijgelezen maar heb echt even geen zin om een bijleespost te maken.

Zag wel dat er weer goed gereden is afgelopen weekend! Gefeliciteerd allemaal met jullie punten!

Onley dat zijn vreselijk frustrerende periodes maar ik denk dat iedereen hier er wel over mee kan praten. Alsof je ineens een paar stappen terug hebt gedaan en blijft hangen, maar je zal zien dat er straks wat kwartjes gaan vallen en je weer vooruit holt. :j

Ik heb afgelopen weekend ook gestart. Was mijn eerste proef begonnen en ineens komt de jury met haar hoofd de hoek om: "Je peesbeschermers zijn nog om!"

Oeps. :o

Gelukkig vriendelijke jury dus ik mocht ze af doen en opnieuw beginnen en ben daar 1e geworden met 204 punten! *\o/*
2e proef ging voor mijn gevoel beter, maar daar was de jury het niet mee eens en daar net geen punt voor, 176.

Al met al best wel tevreden! Aankomende zaterdag weer op wedstrijd en dan gaan we weer springen en dressuur.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:38

Mag ik me hier ook melden?
Heb volgende week donderdag mijn eerste officiële wedstrijd!
Heb 1 onderlinge wedstrijd gereden ging niet echt super want ze was toen totaal niet aan me been, dat hebben we nu opgelost sporen af en consequent been geven niet iedere pas.

Ben heeel erg benieuwd paard heeft ook geen wedstrijd ervaring dus kan alleen een goed leermoment zijn!

Deze foto is van de onderlinge.
Ze is nu ook nageeflijker en meer voorwaarts dus ben benieuwd hoe dat op ander terrein is!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:03

Zo dat is nogal ene verschil in punten Kaitlyn! Gek zeg. Wat was het commentaar op je protocol in vergelijking met proef 1? Iig gefeliciteerd met je eerste plek en je 2 winst! :j top hoor!

Beeld materiaal? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:04

Welkom Helga!

Spannend he die voorbereidingen voor je debuut! Alvast succes! :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:59

Welkom Helga, spannend! :j

Euforie nee heb geen beeldmateriaal, mijn vriend moest lezen. :+
Vond het verschil ook wel heel groot ja, ik kreeg bij haar o.a. een 5 voor mijn houding en zit omdat ik wat meer vooruit moet kijken stond erbij. Oké, dat klopt wel, maar om daar meteen een 5 voor te krijgen? Krijg meestal 7ens of 8en voor mijn houding en zit en toen ik eigenwijs met een zware rugblessure wedstrijden reed kreeg ik er nog weleens een 6 voor want toen hing ik ook echt voorover..

Laatste middendraf voelde heel fijn, voelde haar flink verruimen en terug komen en kreeg een 4 want ik had schijnbaar veel tactfouten. Erg jammer want ik heb ze echt niet gevoeld en zo nog wat dingen waar ik wel heel laag op gepunt was. Sommige dingen was ik het mee eens maar met sommige absoluut niet. Er was 1 punt waar ze echt even heel erg ging dribbelen en hectisch werd en daar hebben we dan weer een 7 voor, had me daar dan een 4 of een 5 voor gegeven want dat stukje stap zat barstensvol tactfouten. :+ Het blijft een jurysport en ik heb die proef eigenlijk wel heel fijn gereden (paard happy, ik happy) dus dat houden we gewoon vast. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:02

Ja het blijft een gekke jurysport. Maargoed, loslaten en op naar de volgende wedstrijd! :))

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:54

Euforie schreef:
Welkom Helga!

Spannend he die voorbereidingen voor je debuut! Alvast succes! :j

Ja geld spannend maar helaas is het debuut uitgesteld naar 12 juni want me intructrise kon 9 juni niet.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:36

Wat een prut regen... de wedstrijden dit weekend zijn afgelast inverband met de hevige regen. Baal als een stekker.
Maar begrijpelijk. Hier is op 1 dag mega veel regen gevallen