Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Losrijden was echt chaos, haha. Maar we hebben onze proef echt gereden voor wat we waard zijn. En ik ben dan ook keitrots op Dior die als pony zo tussen de paarden mee sjouwt, we hebben een keurige middenmoot plek (18e) behaald. Natuurlijk hoopte ik op een top 10 plek maar ik heb genoten, Dior heeft het TOP gedaan en met deze plaatsing kan ik ook alleen maar tevreden zijn. Nu op naar ons Z debuut!

rondje bos is het geworden. Moesten klein stukje langs een weg, Hope heeft weer veel gezien en was super braaf.
Is al 4 jaar geleden zo'n buitenrit voor mij..

. Dus ik kom niet helemaal aan mn paardjes toe zo als ik zou willen. Werkt ook niet mee dat ik nu nog een uur rijden van mn paardjes vandaan woon.. Volgende maand woon ik lekker op 3 min fietsen
Het is allemaal veel serieuser nu!
Waar zijn jullie geweest?
. Succes met je debuut de 15e! 
HiFive5 schreef:Dankjewel!
Hopelijk kan ik hier lekker meepraten
Thuis rijd ik altijd zonder. Op wedstrijd plakt ze vaak nog wat aan mijn been maar eigenlijk gebruik ik tijdens de proef mijn zweepje amper. Het zal ook wel tussen mijn oren zitten
Dat laatste is inderdaad een goede tip! Ik rijd wel af en toe op vreemd terrein maar oefen dan nooit mijn proeven.