Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melissa_93 schreef:Het probleem in de stap heb ik ook tegenaan gelopen. Don werd daar ook vaak wat te heet in en ging voor mij uit denken. Continu willen aanpspringen etc waardoor er allemaal gekke huppeltjes en sprongetjes in kwamen. En als ik dan een keer een wat strengere ophouding ging maken werd ze boosGaat nu wel een stuk beter
Annemiek ik heb wel moeite gehad met de travers (en nu nog soms wel) maar niet dat ze ging aanspringen. Juist teveel willen terugkomen en moeite met de juiste lengtebuiging
Dat is snel gegaan Lematsjo. Hoe is je NK gegaan?
Gisteren fijn kunnen rijden in de les. Vandaag wat simpel werk gedaan, ging ook fijn.
Morgen naar de military in Boekelo, vip kaarten van het werk. IdeaalToevallig nog meer die gaan?
melissa_93 schreef:Caro fijn dat je toch kon starten. HOe is het gegaan?
Myour schreef:Zou beginnen in stap, en dan hardop tegen jezelf zeggen om van die rechterteugel af te blijven. Vind travers zelf ook af en toe best lastig.. Maar in dit geval zou ik echt het tegen jezelf zeggen hardop als je eraan gaat werken. In stap heb je meer tijd om ermee bezig te zijn daarom zou ik daarin beginnen.
Maar zou ook bezig gaan bij de kern en werken aan de buiging die kant op, voltes sluiten en groter maken etc. Heb je hetzelfde probleem in de sb eigenlijk?
Wel heel streng gepunt zeg, stond er überhaupt nog iets aan tekst op je protocollen?