vooral omdat het een unieke kans is!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vooral omdat het een unieke kans is!!
als je werkt is het idd ideaal! vooral de M2, dat is natuurlijk als allerlaatste. (geen Z daar)
die keertwending wordt ook heel lastig om die ontspannen te krijgen, maar goed dit is een stukje controle in stap die nog niet helemaal bevestigd is... we gaan het zien vrijdag
ga nog lang niet voor een winstpunt haha maar we zijn ook eigenlijk pas een week of 3 aan het oefenen voor de M2 en ga voor de ervaring
hoop alleen niet dat ik voor al mijn stap-onderdelen een 3 of een 4 krijg als ie zo gespannen is want dan heb ik wel een probleem haha
kan mn been wel gebruiken voor een keertwending oid maar hij is dan gewoon totaal uit balans ook dus dat wordt als nog geen mooie lijn, hier zit nog heel veel afstemming in...
Gaat nu wel een stuk beter
Toevallig nog meer die gaan? melissa_93 schreef:Het probleem in de stap heb ik ook tegenaan gelopen. Don werd daar ook vaak wat te heet in en ging voor mij uit denken. Continu willen aanpspringen etc waardoor er allemaal gekke huppeltjes en sprongetjes in kwamen. En als ik dan een keer een wat strengere ophouding ging maken werd ze boosGaat nu wel een stuk beter
Annemiek ik heb wel moeite gehad met de travers (en nu nog soms wel) maar niet dat ze ging aanspringen. Juist teveel willen terugkomen en moeite met de juiste lengtebuiging
Dat is snel gegaan Lematsjo. Hoe is je NK gegaan?
Gisteren fijn kunnen rijden in de les. Vandaag wat simpel werk gedaan, ging ook fijn.
Morgen naar de military in Boekelo, vip kaarten van het werk. IdeaalToevallig nog meer die gaan?
) maargoed, het komt wel goed. De vorderingen zijn iig zichtbaar. melissa_93 schreef:Caro fijn dat je toch kon starten. HOe is het gegaan?
ook aan contra gewerkt pfff op 1 hand werd ie wel ff heet, ging ie helemaal flipperen omdat ie zo graag wilde wisselen en ik zei van niet
maar kreeg er wel controle over en kon ook gewoon stelling vragen en schakelen daarin zonder dat ie omsprong. Over twee weken gaan we weer, vind deze proeven eigenlijk wel fijn. Dacht alleen eindelijk af te zijn van dat op X in galop aanspringen. En vind het raar dat in proef 22 zowel galop-stap overgang als een kw in 1 onderdeel zit, en daarvoor enkel H afwenden ook
Myour schreef:Zou beginnen in stap, en dan hardop tegen jezelf zeggen om van die rechterteugel af te blijven. Vind travers zelf ook af en toe best lastig.. Maar in dit geval zou ik echt het tegen jezelf zeggen hardop als je eraan gaat werken. In stap heb je meer tijd om ermee bezig te zijn daarom zou ik daarin beginnen.
Maar zou ook bezig gaan bij de kern en werken aan de buiging die kant op, voltes sluiten en groter maken etc. Heb je hetzelfde probleem in de sb eigenlijk?
Wel heel streng gepunt zeg, stond er überhaupt nog iets aan tekst op je protocollen?