Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OliLau schreef:Dankje Emma! Hopen dat je snel een nieuwe topper onder je kont krijgt!
Tsplendid schreef:Ik meld mij ook weer! Af en toe lees ik nog wel eens wat bij, leuke berichten komen er weer voorbij!
Voor de mensen die ons nog niet kennen, ik rijd samen met Gaga (5 jarige, dit jaar 6, merrie van Sandreo) in het L1. Eind zomer begonnen en 1 á 2 keer per maand zo'n beetje gestart. Gaga is een sensibel paard maar is goudeerlijk. Indoor seizoen waren we lekker begonnen eind oktober wat een 3e prijs opleverde, ze vond het reuze spannend maar liep aardig door. Begin november stond onze 2e keer indoor gepland, deze keer vond ze het zo spannend dat ik haar de baan gewoon simpel weg niet rond kon sturen, toen helaas af gegroet en even een dipje. Begin december toch weer gestart met het idee, dood of de gladiolenof terwijl teugels kort, hakjes laag en gas geven haha. Toen wel mooi 2 puntjes meegepakt. Vervolgens de week erop weer gestart, weer heel spannend en kwam niet in de buurt van de juryhokjes maar uiteindelijk wel rond gekomen en 3 winstpunten en een 5e prijs mee naar huis mogen nemen, vraag me niet hoe
.. En toen was het jaar 2016 alweer om! Afgelopen maandag een nieuwe frisse start met nieuwe voornemens gemaakt tijdens de kringkampioenschappen. En man man man wat ging ze fijn! De allereerste keer dat ze enigszins ontspannen op concours rondliep en zelfs in de ring zich kon gedragen! Normaal was het losrijden dan wel fijn maar eenmaal in de ring bouwde ze weer opnieuw veel spanning op en dan zijn 6 minuutjes best krap! Halverwege proef dacht ik meteen, wauw ik ben voor het eerst met mijn proef bezig ipv rondsturen!!! Heel erg fijn. Moest als een na laatste dus het was al vrij laat voor we gingen afzadelen. De prijsuitreiking was meteen toen we de kantine binnen kwamen, ik had er al wel een goed gevoel over maar om dan ook nog kringkampioen te worden is toch wel speciaal voor mij als je kijkt waar we vandaan komen en wat we al hebben bereikt in dat ene jaartje dat ik haar nu heb!!
Heel erg blij mee natuurlijk! Ik hoop deze stijgende lijn een beetje vast te kunnen houden en in ieder geval met minder spanning de ring in te kunnen, presteren kan ze wel!
Het weer is inderdaad afwachten.. Afgelopen zaterdag zouden van onze kring de kringkampioenschappen plaats vinden, deze waren door de ijzel afgelast en verplaatst naar afgelopen maandag.
xemmafalcon schreef:Kimmutjuh89 Leuk die selectie! Ik ga de 29e mee als groom voor de regiokampioenschappen in Utrecht. Wanneer moet jij? Wat een fijne buitenbak zeg en mooie laklaarzen. Haha jou voorbereiding vind ik echt geniaal. Ik had de wedstrijd waarschijnlijk afgezegd
. Blijkbaar vond de jury het dus helemaal geen rommelige turbo-proeven. Gefeliciteerd met je punten