Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Enzo_Ollie schreef:Oh dat is leuk! Dan kan je tenminste makkelijker op je gezichtsuitdrukking letten![]()
Ook mooie foto's en mooi licht!
Fly_high schreef:Enzo_Ollie schreef:Oh dat is leuk! Dan kan je tenminste makkelijker op je gezichtsuitdrukking letten![]()
Zo, zit je tijdens je proef ook altijd zo nors te kijken?
Mijn standaard gezichtsuitdrukking is meestal ergens tussen zwaar ongelukkig en een ernstig geval Karen, terwijl ik het echt wel naar mijn zin heb
Babootje schreef:Tijdens de wedstrijd dit weekend werden ook foto's gemaakt. We hadden de fotografe gevraagd niet te schieten gedurende de proef want Mexx is dan te scherp en dat is dan zonde van de punten. We waren de laatste van de avond en de fotografe stelde voor om dan na de proef een paar plaatjes te schieten. Het licht was prachtig dus dat was wel leuk! Het resultaat mag er zijn![]()
![]()
[ [url=m/Jc0NVO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VoOnN4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7NR5KH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fly_high schreef:Enzo_Ollie schreef:Oh dat is leuk! Dan kan je tenminste makkelijker op je gezichtsuitdrukking letten![]()
Zo, zit je tijdens je proef ook altijd zo nors te kijken?
Mijn standaard gezichtsuitdrukking is meestal ergens tussen zwaar ongelukkig en een ernstig geval Karen, terwijl ik het echt wel naar mijn zin heb
MyWishMax schreef:De meeste gewoon in ruitersportzaak en de laatste op vinted. Waar ik op let? Moet goed passen, dus getailleerd zijn, mouwen lang genoeg en sowieso lang genoeg en Fijn zitten. Verder let ik niet echt op iets. Ja, prijs
Enzo_Ollie schreef:Een andere stal kan idd een wereld van verschil maken!
Ik zelf vind met een rits (en de knopen voor de sier) fijn. In ons meertallen team hebben we jasjes zonder rits en rij nu al een paar jaar met een Pikeur jasje met rits. Vond die rits eerst overdreven maar zag nu ineens wat zo'n rits doen! Zit veel mooier.
En heb onlangs ook op aanraden van iemand op Bokt (sorry weet niet meer wie) een donkergroen mesh jasje gekocht. Die was alleen bij mijn armen te groot dus die is een collega nu voor mij aan het vermaken![]()
Donkergroene jasje: https://www.horseonline.com/nl/aa-motio ... gQQAvD_BwE
Het Pikeur jasje heb ik bij Den Besten gekocht, maar die zijn overgenomen door AVO. Ik heb cupmaat f dus moet wel de jasjes altijd met sportbh passen, met gewone bh zit niks mooi bij mij. Maar ook met een kleinere cupmaat is het denk ik handig om de juiste bh eronder te dragen zodat je kan zien of het mooi zit
DemiSisa schreef:MyWishMax schreef:De meeste gewoon in ruitersportzaak en de laatste op vinted. Waar ik op let? Moet goed passen, dus getailleerd zijn, mouwen lang genoeg en sowieso lang genoeg en Fijn zitten. Verder let ik niet echt op iets. Ja, prijs
Dankje! Ik heb zelf een beetje een lastige maat, dus wil graag passen. Vind het lastig wat een normale prijs is voor een jasje. Het jasje dat ik nu heb, heb ik namelijk gekregen. Liefst onder de 150,- denk ik, maar max 200,-.Enzo_Ollie schreef:Een andere stal kan idd een wereld van verschil maken!
Ik zelf vind met een rits (en de knopen voor de sier) fijn. In ons meertallen team hebben we jasjes zonder rits en rij nu al een paar jaar met een Pikeur jasje met rits. Vond die rits eerst overdreven maar zag nu ineens wat zo'n rits doen! Zit veel mooier.
En heb onlangs ook op aanraden van iemand op Bokt (sorry weet niet meer wie) een donkergroen mesh jasje gekocht. Die was alleen bij mijn armen te groot dus die is een collega nu voor mij aan het vermaken![]()
Donkergroene jasje: https://www.horseonline.com/nl/aa-motio ... gQQAvD_BwE
Het Pikeur jasje heb ik bij Den Besten gekocht, maar die zijn overgenomen door AVO. Ik heb cupmaat f dus moet wel de jasjes altijd met sportbh passen, met gewone bh zit niks mooi bij mij. Maar ook met een kleinere cupmaat is het denk ik handig om de juiste bh eronder te dragen zodat je kan zien of het mooi zit
Goede tip! Ik heb geen grote cupmaat, maar is wel een goede. Moet sowieso eigenlijk nog andere sport bh’s halen, dus als daar ook nog tips voor zijn
AVO zit hier in de omgeving dus kan ik inderdaad wel een keer heen. Hypostore is ook te doen, die heeft volgens mij ook wel een ruim aanbod.
Met rits ga ik naar kijken!
Eef_bam: heel veel succes dit weekend!
Enzo_ollie: wat fijn! Hopelijk herstelt hij verder goed en kun je snel weer aan de slag!
Noisy schreef:MyWishMax schreef:Als je gepast hebt en weet welke maat kan je ook altijd nog op vinted kijken. Dit jasje was 10 euro
[ [url=m/tR9uLC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enzo_Ollie wat fijn zeg!!!
Haha, ik heb de mijne inderdaad ook via Vinted. Dat is een Animo, €25,- voor betaald, heerlijk