Wedstrijden kletstopic 2023

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:07

Wauw <3 het is ook wel echt een heel mooi dier!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 16:08

Enzo_Ollie schreef:
Oh dat is leuk! Dan kan je tenminste makkelijker op je gezichtsuitdrukking letten :+
Ook mooie foto's en mooi licht!

Zo, zit je tijdens je proef ook altijd zo nors te kijken? :=

Mijn standaard gezichtsuitdrukking is meestal ergens tussen zwaar ongelukkig en een ernstig geval Karen, terwijl ik het echt wel naar mijn zin heb :')

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:12

Fly_high schreef:
Enzo_Ollie schreef:
Oh dat is leuk! Dan kan je tenminste makkelijker op je gezichtsuitdrukking letten :+

Mijn standaard gezichtsuitdrukking is meestal ergens tussen zwaar ongelukkig en een ernstig geval Karen, terwijl ik het echt wel naar mijn zin heb :')

Jup, nouja nors, als ik m'n moeder moet geloven is het bijna kwaad :')
En m'n mond heb ik ook altijd half open _/-\o_

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:26

Babootje schreef:
Tijdens de wedstrijd dit weekend werden ook foto's gemaakt. We hadden de fotografe gevraagd niet te schieten gedurende de proef want Mexx is dan te scherp en dat is dan zonde van de punten. We waren de laatste van de avond en de fotografe stelde voor om dan na de proef een paar plaatjes te schieten. Het licht was prachtig dus dat was wel leuk! Het resultaat mag er zijn <3 <3

[ [url=m/Jc0NVO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VoOnN4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7NR5KH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn dat de fotografe dit wilde doen! Zijn leuke foto’s geworden!!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 21:26

Wat een tof paard heb je daar onder je billen! Helemaal te gek.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 21:32

rien10 schreef:

Niet mijn billen maar die van mn dochter :D :D
Paard is wel van mij :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 21:55

Fly_high schreef:
Enzo_Ollie schreef:

Ik wilde dat ik alleen maar boos keek. Op een o andere manier heb ik altijd een gigantische onderkin als ik op het paard zit _O-

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 22:18

Ik kijk altijd enorm bezorgd :') Al kan ik ook nog wel eens lachen! Maar is lastig!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 22:52

Babootje schreef:
rien10 schreef:

Niet mijn billen maar die van mn dochter :D :D
Paard is wel van mij :+

Ohhh maar die billen heb jij wel gemaakt!! :j

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:21

Ik ben afgelopen week van stal verhuisd. Echt een hele goede keuze geweest, sinds ik weet dat we gaan verhuizen gaan we eindelijk weer vooruit. Het kriebelt dan ook gigantisch om straks weer lekker op wedstrijd te gaan. Alleen, mijn wedstrijdjasje is wel wat groot :o, dus toch maar eens tijd voor een nieuwe.

Waar hebben jullie die gekocht en waar letten jullie op bij het kopen van een jasje? :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:25

De meeste gewoon in ruitersportzaak en de laatste op vinted. Waar ik op let? Moet goed passen, dus getailleerd zijn, mouwen lang genoeg en sowieso lang genoeg en Fijn zitten. Verder let ik niet echt op iets. Ja, prijs :')

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:34

Een andere stal kan idd een wereld van verschil maken!
Ik zelf vind met een rits (en de knopen voor de sier) fijn. In ons meertallen team hebben we jasjes zonder rits en rij nu al een paar jaar met een Pikeur jasje met rits. Vond die rits eerst overdreven maar zag nu ineens wat zo'n rits doen! Zit veel mooier.
En heb onlangs ook op aanraden van iemand op Bokt (sorry weet niet meer wie) een donkergroen mesh jasje gekocht. Die was alleen bij mijn armen te groot dus die is een collega nu voor mij aan het vermaken :o

Donkergroene jasje: https://www.horseonline.com/nl/aa-motio ... gQQAvD_BwE

Het Pikeur jasje heb ik bij Den Besten gekocht, maar die zijn overgenomen door AVO. Ik heb cupmaat f dus moet wel de jasjes altijd met sportbh passen, met gewone bh zit niks mooi bij mij. Maar ook met een kleinere cupmaat is het denk ik handig om de juiste bh eronder te dragen zodat je kan zien of het mooi zit :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:35

Die bh tip is heel goed, ja! Zo heb ik ook miskoop gedaan, ook grote voorgevel, met normale bh zat het netjes. Met sportbh toch niet zo...

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 11:29

Mooie foto's babootje!
Enzo Ollie: Ik heb dezelfde gekocht , ook hier en in een ander outfittopic voorbij zien komen :D . Ik heb al een olijfgroene, maar die is vrij warm, het mesh van de AA spreekt me wel aan.

Hier zondag weer een wedstrijd op de planning staan, even warmdraaien voor de kampioenschappen. Afgelopen weken aan de basis gewerkt en gaat weer beter nu, we kunnen weer halthouden zonder achterwaarts of zijwaarts te gaan :Y) .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 14-07-23 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 11:32

Mijn moeder stuurt net een filmpje door van mijn paard in de wei dravend, hij heeft sinds dat ie kreupel (begin april) werd nog geen 1x zo recht en soepel gelopen als die paar passen! Volgens de dierenarts zou die na 6 weken weer recht moeten lopen maar we zijn onderhand dus 3 maanden verder en het is nog niet helemaal goed. Geeft een heel goed gevoel!

Is het andere paard ook blij mee, hoeft die iets minder vaak als dressuurpaard te spelen :D

@Eef_Bam olijfgroen klinkt ook mooi!

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 11:41

MyWishMax schreef:
De meeste gewoon in ruitersportzaak en de laatste op vinted. Waar ik op let? Moet goed passen, dus getailleerd zijn, mouwen lang genoeg en sowieso lang genoeg en Fijn zitten. Verder let ik niet echt op iets. Ja, prijs :')

Dankje! Ik heb zelf een beetje een lastige maat, dus wil graag passen. Vind het lastig wat een normale prijs is voor een jasje. Het jasje dat ik nu heb, heb ik namelijk gekregen. Liefst onder de 150,- denk ik, maar max 200,-.

Enzo_Ollie schreef:
Ik zelf vind met een rits (en de knopen voor de sier) fijn. In ons meertallen team hebben we jasjes zonder rits en rij nu al een paar jaar met een Pikeur jasje met rits. Vond die rits eerst overdreven maar zag nu ineens wat zo'n rits doen! Zit veel mooier.
En heb onlangs ook op aanraden van iemand op Bokt (sorry weet niet meer wie) een donkergroen mesh jasje gekocht. Die was alleen bij mijn armen te groot dus die is een collega nu voor mij aan het vermaken :o

Het Pikeur jasje heb ik bij Den Besten gekocht, maar die zijn overgenomen door AVO. Ik heb cupmaat f dus moet wel de jasjes altijd met sportbh passen, met gewone bh zit niks mooi bij mij. Maar ook met een kleinere cupmaat is het denk ik handig om de juiste bh eronder te dragen zodat je kan zien of het mooi zit :)

Goede tip! Ik heb geen grote cupmaat, maar is wel een goede. Moet sowieso eigenlijk nog andere sport bh’s halen, dus als daar ook nog tips voor zijn :o

AVO zit hier in de omgeving dus kan ik inderdaad wel een keer heen. Hypostore is ook te doen, die heeft volgens mij ook wel een ruim aanbod.
Met rits ga ik naar kijken!

Eef_bam: heel veel succes dit weekend!
Enzo_ollie: wat fijn! Hopelijk herstelt hij verder goed en kun je snel weer aan de slag!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 11:49

Als je gepast hebt en weet welke maat kan je ook altijd nog op vinted kijken. Dit jasje was 10 euro :')

Afbeelding

Enzo_Ollie wat fijn zeg!!!

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 13:14

DemiSisa schreef:
MyWishMax schreef:

Dankje! Ik heb zelf een beetje een lastige maat, dus wil graag passen. Vind het lastig wat een normale prijs is voor een jasje. Het jasje dat ik nu heb, heb ik namelijk gekregen. Liefst onder de 150,- denk ik, maar max 200,-.

Enzo_Ollie schreef:

Goede tip! Ik heb geen grote cupmaat, maar is wel een goede. Moet sowieso eigenlijk nog andere sport bh’s halen, dus als daar ook nog tips voor zijn :o

AVO zit hier in de omgeving dus kan ik inderdaad wel een keer heen. Hypostore is ook te doen, die heeft volgens mij ook wel een ruim aanbod.
Met rits ga ik naar kijken!

Eef_bam: heel veel succes dit weekend!
Enzo_ollie: wat fijn! Hopelijk herstelt hij verder goed en kun je snel weer aan de slag!

Ook een kwestie van passen! Ik heb Shockabsorber, maar soms verkopen ruitersportzaken ook goede merken sportbh's :)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 19:52

MyWishMax schreef:
Als je gepast hebt en weet welke maat kan je ook altijd nog op vinted kijken. Dit jasje was 10 euro :')

[ [url=m/tR9uLC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, ik heb de mijne inderdaad ook via Vinted. Dat is een Animo, €25,- voor betaald, heerlijk :Y)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 20:25

Noisy schreef:
MyWishMax schreef:

[ [url=m/tR9uLC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, ik heb de mijne inderdaad ook via Vinted. Dat is een Animo, €25,- voor betaald, heerlijk :Y)

Alleen verslavend helaas. :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 21:25

Mijn groen jasje staat nog steeds in back order ;(
Maaar, ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en mij ingeschreven voor de regio’s :D

Ik dacht eerst dat gaat niet gaan, maar Nina is toch een heel stuk fitter dan ik dacht dus we gaan gewoon en we zien wel waar we komen **\O/**

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 21:50

Betreft sportBH's zweer ik bij Q-linn. Voor alle maten groot en klein.
Quicknots gebruik ik wel graag, zeker voor de niet zo belangrijke wedstrijden. Binnen een half uur heb ik alles erin en ik heb sommige pinnetjes die ik al een jaar gebruik. Met beetje beleid kan ze echt best vaak gebruiken.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 21:54

Heb ook Quick knots liggen, maar moet er maar n keer mee oefenen. Ik bedenk dat altijd op t punt dat ik op wedstrijd moet en dus even snel moet vlechten.

Doe t eigenlijk altijd met elastiek ( magic braids), maar heb nu n ander merk en die springen gewoon kapot -O- .

Jasjes; heb zelf al eeuwen n Harry's Horse, die prima is. Maar ga eens op zoek naar iets nieuws.

Kinderen hebben Animo, die neem ik over van n kennis. Dingen zijn zgan en leuker geprijsd nu en toch chique.

Succes iedereen dit weekend!

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 07:59

Quick knots zien er altijd zo handig uit. Al heeft de mijne een hanenkam, dus dat is niet zoveel werk voor een wedstrijd haha.

Succes iedereen dit weekend!
Ik heb zelf vandaag mijn eerste springwedstrijd, ik ben doodzenuwachtig haha.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 08:11

Succes! En veel plezier natuurlijk :)
Ook voor de rest die dit weekend gaan starten!

Ik vlecht met elastiekjes :') in tien minuten erin, binnen een minuut eruit, ideaal :+ ook met dikke manen, haha
Tenzij echt koudbloed manen, dan knotten met draad.

En qua sport bh zweer ik na alle dure merken geprobeerd te hebben bij die van de Hema.