Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 21:57

Tilmar schreef:
Voorheen kon je aangeven wanneer je tijd hebt om te jureren, dat is nu niet meer. Ik heb maandag 10 L1 proeven gekregen, maar ik heb pas vanaf morgen tijd. Dus die van mij moeten ook nog even geduld hebben.

Oeh misschien heb je die van mij ;)

Elise_K

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 22:13

Hier heb ik van 't weekend voor het eerst meegedaan. Op zondag opgestuurd dacht ik. Zojuist punten terug met bijna onder ieder onderdeel commentaar, en met 210 een mooie winstpunt <3 Was erg leuk om weer de witte rijbroek uit de kast te trekken, oktober was voor ons de laatste keer :o

11Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:03

mmm. die van mij was een M2 proef ,dus heb denk ik niet wat te maken met oneven of even, jury zal wel druk zijn,dat kan natuurlijk

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:28

11Edith schreef:
mmm. die van mij was een M2 proef ,dus heb denk ik niet wat te maken met oneven of even, jury zal wel druk zijn,dat kan natuurlijk

Mijn ervaring was dat klasse M niet zo heel snel gaat, toevallig afgelopen zondag van 3 proeven de uitslag gehad maar hier was van alles mee mis gegaan. Dat was ook wel heel uitzonderlijk geloof ik. Sommigen hebben hem wel heel snel terug gehad in deze klasse, staat wel in topic, maar dat is bij ons nog niet gebeurd

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 13:58

Tammiebels, nou dat klinkt niet echt motiverend haha! :=

Voordeel van de storm inzien; hopelijk is het een mooie dag voor juryleden om achter de pc te kruipen :P ;)

Zelf kan ik deze week wat minder rijden dus sla ik het opnemen ook een weekje over. Extra uitkijken dus naar de punten van vorige week :):)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-21 14:09

Ik merkte zelf geen verschil qua wachttijd in de M ten opzichte van het L2.

Linda2008, is er een fjord bij jou gewisseld :) ? Zie Pannenkoek staan in je onderschrift maar je had eerst een ander toch?

Elise_K, gefeliciteerd met je mooie winstpunt en leuk van het vele commentaar!

Ik zou vandaag gaan rijden, maar even verschoven naar morgen :o wat een weer :oo Zondag gaan we filmen, weer ziet er nog niet fantastisch uit maar in ieder geval geen storm zoals het nu lijkt. En de baan is eb en vloed dus dat komt wel goed. Ben wel echt toe aan voorjaar O:)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 14:20

Urosa, scherp opgemerkt.. ik had Raika en Rixx. Maar met Rixx leek het niet zo te klikken (ondanks dat hij super lief en knap was). Gelukkig een super leuke plek voor hem kunnen vinden en nu zelf een nieuwe uitdaging; Pannekoek :D <3

Vandaag en zaterdag is de wind en regen het heftigste geloof ik.. wij hebben gelukkig ook een goede bodem, maar dit word de derde dag dat ik niet kan rijden... dan vind ik filmen niet zo eerlijk naar mn pony toe :o
Wat leuk dat jullie wel weer gaan filmen zeg :D helemaal “back in business” zo ;) :)

Faily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 17:12

Hallo allemaal,
Misschien staat het al ergens hoor, maar ik heb niet alle pagina's gelezen . Als je nog nooit gestart bent, mag je dan ook nu online gaan starten? Of is dat alleen voor degene die ooit al zijn gestart?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 17:22

Faily schreef:
Hallo allemaal,
Misschien staat het al ergens hoor, maar ik heb niet alle pagina's gelezen . Als je nog nooit gestart bent, mag je dan ook nu online gaan starten? Of is dat alleen voor degene die ooit al zijn gestart?

Dat mag gewoon hoor :j

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 17:25

Ook mn punten terug voor mn eerste bitloze L1 proef. Genoeg om aan te werken :D leuk commentaar

Faily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 17:30

Flicka12 schreef:
Faily schreef:
Hallo allemaal,

Dat mag gewoon hoor :j

Oh fijn, dankjewel
Ga ik er maandag eens met onze Instructrice over hebben, die is ook jurylid. Ze zegt steeds dit is echt proef waardig.
Maar vanuit huis starten maakt de drempel ook kleiner

LexNaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:04

Oh no.... verkeerde bladz. van mijn paspoort gefilmd....Die van zijn ouders....

Proef afgekeurd!!! Wat ontzettend stom van mij!
Laatst bijgewerkt door LexNaap op 11-03-21 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:04

LexNaap schreef:
Oh no.... verkeerde bladz. van mijn paspoort gefilmd....Die van zijn ouders....

Proef afgekeurd!!! Wat onrzettend stom van mij!

Je bent niet de enige hoor. Ik heb er ook een paar afgekeurd ivm verkeerde blz

LexNaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:14

Dat gebeurt eens maar nooit weer ...

Wel jammer ik hoopte nog net de M1 uit te rijden via paardrijden.nl.

Dat red ik nu net niet meer voor 1 april...

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-21 20:31

LexNaap, wat zonde! Snap dat je er even van baalt. Ik denk niet dat in april meetmomenten en/of wedstrijden weer mogen. Dat was pas het laatste stapje in de versoepelingen en de winkels en horeca zijn nog niet eens open. Of verwacht de KNHS dit al wel?

Linda2008, ik vind het wel een fantastische naam :') maar klik is soms een lastig iets en wel heel belangrijk. Gelukkig fijn huisje gevonden en zelf ook wat leuk nieuws! Haha, heel leuk dat wij nu ook weer mee kunnen doen. Stond er eerst heel onbevangen in, maar voel nu wel wat meer druk omdat ik direct winst had. Goed lesje loslaten weer :+

LexNaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 21:03

@urosa... ik dacht gelezen te hebben in de faq van paardrijden.nl dat er vanaf 1 april alleen nog tot en met L2 gestart mag worden online..

Nah jah ik zie het wel... Doe nog ff mijn best iig...

Was allang al blij dat dit kon... toch nog gebruik kunnen maken van mijn startkaart *pum* :):)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:04

LexNaap schreef:
@urosa... ik dacht gelezen te hebben in de faq van paardrijden.nl dat er vanaf 1 april alleen nog tot en met L2 gestart mag worden online..

Was allang al blij dat dit kon... toch nog gebruik kunnen maken van mijn startkaart *pum* :):)

Neehoor, dat geldt pas vanaf dat reguliere meetmomenten en wedstrijden weer toegestaan zijn.

Vanaf 1 april zijn wel weer nieuwe proeven, wel weer iets om rekening mee te houden.

LexNaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:09

SweetVanille schreef:
LexNaap schreef:

Neehoor, dat geldt pas vanaf dat reguliere meetmomenten en wedstrijden weer toegestaan zijn.

Vanaf 1 april zijn wel weer nieuwe proeven, wel weer iets om rekening mee te houden.

Ohhh nou dat biedt perspectief!!!!!

Weg stress *\o/* ... lol...

Bedankt voor dit goede nieuws!!!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:43

tammiebels schreef:
11Edith schreef:

Mijn ervaring was dat klasse M niet zo heel snel gaat, toevallig afgelopen zondag van 3 proeven de uitslag gehad maar hier was van alles mee mis gegaan. Dat was ook wel heel uitzonderlijk geloof ik. Sommigen hebben hem wel heel snel terug gehad in deze klasse, staat wel in topic, maar dat is bij ons nog niet gebeurd

Ik heb ook net weer 2 punten erbij in de M2 (na even rust wegens verlies ongeboren veulen van mijn merrie), dit keer duurde het ook bij mij langer voor ik mijn punten had. 1 zelfs 9 dagen. Maar voorheen was dit niet in het M. Wellicht dat er inmiddels veel meer mensen in deze klassen terecht zijn gekomen??

Nog 2 te gaan..dan mag mijn dramaqueen het in het Z proberen.

jestop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:10

Hebben jullie nog tips voor het filmen van een Z proef? Het klinkt best ingewikkeld namelijk..

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 13:57

Gefeliciteerd Cyrina!!

Mijn proefje is overgezet naar een andere jury... hopelijk begint mijn wachttijd nu niet helemaal opnieuw :') iemand dit wel eens gehad? (proefje lag vanaf het weekend bij jury1, en nu naar jury2, vermoedelijk heeft jury1 dan aangegeven geen tijd te hebben ofzo?) pure nieuwsgierigheid hoor :Y)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:16

jestop schreef:
Hebben jullie nog tips voor het filmen van een Z proef? Het klinkt best ingewikkeld namelijk..

Ik vind het eigenlijk best simpel klinken.
Zodra je bij de EB lijn richting de A bent dan inzoomen tot de gehele korte zijde bij A nog in beeld is, kom je weer terug op de EB lijn richting de C, dan weer uitzoomen.
En verder precies hetzelfde als voor de klasse B tm M2.

Maar ik zal wel te simpel denken. :+

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:20

linda2008 schreef:
Gefeliciteerd Cyrina!!

Mijn proefje is overgezet naar een andere jury... hopelijk begint mijn wachttijd nu niet helemaal opnieuw :') iemand dit wel eens gehad? (proefje lag vanaf het weekend bij jury1, en nu naar jury2, vermoedelijk heeft jury1 dan aangegeven geen tijd te hebben ofzo?) pure nieuwsgierigheid hoor :Y)

Laatste 4 proefjes is dat 2 keer gebeurt

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:20

linda2008 schreef:
Gefeliciteerd Cyrina!!

Ik heb het wel eens gehad. Na 7 dagen wachten heb ik de KNHS geappt, ze hebben eerst de jury een herinnering gestuurd om je proef te beoordelenen, en snel daarna hebben ze mijn proef naar een andere jury gestuurd. Dat was 20 Januari. 22 Januari kreeg ik mijn beoordeling. Of hij met spoed is gestuurd ik heb geen idee.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:47

asjemenou schreef:
jestop schreef:

Ik vind het eigenlijk best simpel klinken.
Zodra je bij de EB lijn richting de A bent dan inzoomen tot de gehele korte zijde bij A nog in beeld is, kom je weer terug op de EB lijn richting de C, dan weer uitzoomen.
En verder precies hetzelfde als voor de klasse B tm M2.

Maar ik zal wel te simpel denken. :+

Zo hebben wij het vorig jaar wel gedaan. En er geen commentaar op gehad.