Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Maxflex ken ik helemaal niet! Maar als t goed bevalt is het altijd goed! En dat t goed bevalt blijkt wel uit je uitslag, gefeliciteerd!
Balen Peelie! Maar idd...
Ik had gister ook een typische dag. Mocht van de ringmeester de ring in, moest er van de jury weer uit, toen schrok paard zich buiten de ring helemaal kapot van een hond die gewoon rustig achter de sloot op een pad liep en daarna kreeg ik m 0 voor elkaar, de bubbel was weer aan zeg maar. En vervolgens rijdt halverwege mijn proef de combi na mij mijn ring binnen. Ook zij had begrepen dat ze de ring in mocht, had mij niet gezien en doordat ik uit mijn hoofd rijd ook geen lezer gehoord. Afijn, ik heb dus wel eens beter gereden zeg maar. Ohja, en dan hadden we ook nog de 2 kindjes die op de hekjes aan het spelen waren toen ik de ring in mocht(trouwens, geen verwijt naar dat meisje dat binnen reed hoor, voor dat moment reed ik ook niet goed en kreeg 100x excuses, dus no hard feelings. Erna was misschien zelfs nog ietsje beter
)
Yvank_ schreef:Hele obstakels dus noukie
Jammer peelie. Heb je het op film? Misschien dat je er dan meer in kan komen? Wat ik veel zie in het Z (en wat ook ons moeilijkste werkpunt is) is dat het net niet verzameld en gesloten genoeg is. Lopen ze iets teveel van het achterbeen af of ze worden juist wat traag en verliezen impuls. Dan kan je over te totaalbeeld heel snel punten verliezen.
Netjes optiwolk