Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esaqar schreef:Even heeeeul veeeul teruggelezen.
Ghostattack, leuk filmpje van jullie debuut! Ook een knappe pony heb je zeg!
Roosjenat, wat fijn dat je dat met je paard kan zeg. Dat zijn toch echt wel goals hier voor in de toekomst, lekker zonder zadel en bitloos rondrijden.
Blue_Berry, SUPER! Gefeliciteerd!Het ziet er ook netjes uit!
Wat heb jij mooi haar trouwens...
Harvey1, super dat jullie L1+4 zijn! Op gras starten lijkt me echt niks, ben veel te bang dat m'n paard spastisch gaat doen en uitglijd of zo (maar mijn paard is ook gewoon een beetje raar...) en dan alleen tussen bordjes, lastig! Je ziet ook wel wat spanning op de foto's, maar dat maakt niks uit. Lekker rustig aan doen en samen leren.
Ik hoop dat ik op iedereen heb gereageerd, anders... sorry! Bokt op een telefoon is echt drie keer niks.
Ik heb als het goed is aanstaande zaterdag mijn tweede B concours. Moet nu nog om half 8 's avonds starten alleen moet 's avonds nog weg dus heb gevraagd of ik als eerste van de B (6 uur) kan starten. Anders moet ik me helaas afmelden.
Is bij eigen club dus als ik een beetje geluk heb kan ik als eerste starten.
Heb mijn paard trouwens nog nooit laten zien, dus ik zal haar even voorstellen. Dit is Sterre, een 6 jarige barock pinto merrie van +/- 1.65.
[ [url=m/icb6TE.jpg]Afbeelding[/url] ]
venivedivici schreef:Zondag is ons officiële debuut![]()
[ [url=m/HaouA4.png]Afbeelding[/url] ]
badeendje schreef:Het is gelukt! Ik heb gewoon een jaarkaart gedaan, we zien wel hoe het loopt.
madeliefjesx schreef:haai allemaal,
ik kan het niet laten om me te melden
ik heb zo juist een lidmaatschap aan gevraagd en ga 11 juni voor het eerst startten met mijn (bijna) 5 jarige ruin Dreamcatcher. Nog niet alles is perfect maar ik wil ergens naartoe werken.
vooral wil ik hem een goede eerste ervaring geven![]()
hij is een zoon van tinkerhengst bing dus hij heeft het zeker in zich ! we houden jullie op de hoogte
[ [url=m/hX2esP.jpg]Afbeelding[/url] ]
groetjes madelief en hoeffies van dreamer
Eefjahh schreef:Hee leuk topic. Ik moet zondag voor het eerst. Mijn eerste keer maar ook dat van paardlief van 4.
Hij zou me kunnen verbazen in positieve zin maar doe het toch nog net niet in m'n broek.
Moet het ook maar gaan doen op pijnstillers dankzij een olifant op m'n voet. Gelukkig is het niet gebroken en hopelijk pas ik zondag weer in m'n laarzen. Tot die tijd hobbel ik maar rond met krukkenGoed voorteken!
Wie gaat er nog meer dit weekend starten?
Leuke set Madeliefje, waar is je jasje van?
Josien_ schreef:Succes iedereen met de komende wedstrijden!
Oeh, wat voor cap heb je besteld?
Tymone schreef:Jaaa ook bij ons dit weekend een wedstrijd. Hopelijk wat minder spanning dan de eerste keer. Maar eigenlijk heb ik het hele seizoen al afgeboekt en gaan we alleen de rest van het seizoen om de spanning af te laten vloeien. Starten er nog meer mensen bij Bussloo ?
Blue_Berry schreef:Josien_ schreef:Succes iedereen met de komende wedstrijden!
Oeh, wat voor cap heb je besteld?
Een KEPwou hem eigenlijk als een 'cadeautje' voor mezelf geven als ik L2 zou zijn, ook ivm sparen maar afgelopen zondag was de laatste keer dat ze nog korting konden geven op het merk dus nu maar een vervroegd cadeautje
scheelt toch een boel geld en dan moet het maar een motivatie zijn om in het L2 te komen haha.
NickyNK schreef:hoe bereiden jullie de proef voor voor een wedstrijd?
en doen jullie tijdens een spring wedstrijd altijd een paard in knotten?
Josien_ schreef:Als ik alleen een springwedstrijdje heb (oefen in mijn geval) vlecht in mijn pony nooit in.
Laat het dan lekker los hangen.
Oeh, een KEP. Mooi hoor! Ben ook opzoek naar een nieuwe cap, maar mijn budget laat het nog niet zo goed toe.
Succes met de spanning Tymone! Komt vast goed!
Oeh vervelend Harvey! Maar dat is helaas soms met jurysport.
Mijn instructrice heeft me voor een soortgelijke situatie ook gewaarschuwd voor de wedstrijd waar ik straks officieel ga starten. Maar dat komt ook omdat de wedstrijden die hier in de buurt zijn ook allemaal selecties zijn. Achja, uiteindelijk voor je eigen gevoel gaan!
venivedivici schreef:Harvey maar je hebt een kei knappe pony.
Ik start ook met een e pony dus ben benieuwd zondag