Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooi dat je zo'n fijne les hebt gehad!
Jammer van je wedstrijd zaterdag!
Erg bijzonder.. Tweede bak was iets droger maar erg zwaar. Marena was in de eerste proef erg voorzichtig, tweede proef was de batterij ineens leeg. Nou ja, ze heeft, gezien de bak, wel echt haar beste beentje voor gezet. Ze liep niet zo fijn als anders maar daar kon ze niets aan doen. Resulteerde al met al op 2x 180 punten. In de eerste proef waren maar 2 winstpunten gegeven (1 in de M1 en 1 in de M2) dus daar werd ik tweede (eerste van de M1)
Mijn haflingertje doet 't toch allemaal maar even
Maar dat er maar 2 winstpunten in een ring, gemengd M1 en M2 worden gegeven door een jury die normaal helemaal niet zo streng is, zegt wel genoeg denk ik. Dus gezien de omstandigheden ben ik heel tevreden met de punten, ja... 
Vriend ging naast me fietsen ook, kon Hope vast wennen aan fietsers
Gaf er niks om, zolang het maar niet te krap werd, maar dat heeft ze met meerdere dingen 
Rianne_ schreef:Dit was ook op zand Meya. Start momenteel alleen maar op zand. Kan verder alleen maar gras wedstrijden vinden helaas. Nu eind september wel Kollum opgegeven, dat is al indoor! Ik les bij P.ytrick A.dema
Ah, aan het oefenen voor buitenritje? Mooi dat ze er niet om gaf.
.
Locatie waar ik dinsdag was, is gewoon heel slecht.. Erg jammer!

Draf super lichtvoetig, keertwendingen doorgereden, travers, sb, stap-galop-stap... Maar moet continue bij de les blijven, anders heb ik letterlijk mijn handen vol, gaat ze ouwehoeren en gaat het met horten en stoten...
Net een auto die afslaat haha