Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kun je jezelf misschien voorstellen?

.
Sofietjex schreef:Weten jullie misschien waar je tijdens de vakantie op trainigsweek kan gaan (dressuur) mag in Nederland en België
sannedeedee1 schreef:Zo vandaag na een week weer gereden, ik was helaas ziek geworden dus heb niet gereden deze week.
Ik was even vergeten dat hij een week had stilgestaan dus ik ging er gewoon meteen op zonder dat ze vandaag al buiten hadden gestaan, ik stapte 5 meter en jahoor daar ging die.... Bokkend en met 4 benen in de lucht vliegend door de bak. Voortaan toch misschien een idee om van te voren even te longeren als ze een week stil hebben gestaan.....
Volgende week naar de hengstenkeuring van de Welsh, ons zoektocht naar een nieuwe (top)pony!
Zo hebben we de pony die we nu hebben ook gekocht, alleen willen we als we een goede pony vinden hem dit keer hengst laten. Als het niet bevalt kunnen we hem altijd nog castreren.
wat leuk dat je op zoek gaat naar een nieuwe! Blijf je Oniro wel rijden?OneAndOnlyx schreef:Helaas nog steeds mega ontzettend veel last van mijn nek. Pijnstilling afgebouwd want ik slikte er echt een boel.. Woensdag gebeld naar de fysio die zei dat ik echt rust moest nemen en uit moest rusten, omdat het anders echt niet beter zou worden. Dus donderdag en vrijdag vrij genomen en echt rust genomen. Win moest wel beweging dus ik heb even met hem los gelongeerd. Braaf paard! Hij kan zo lekker lopen.