Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Elke schreef:Wat een leuk paard! Mooi hoog op de benen! Daar hou ik van
Ik rij altijd zelf. Anders zeur ik altijd dat ze niet goed of te hard rijden haha trainingen ga ik vaak alleen maar wedstrijden is ook gezelliger om iemand mee te hebben.
Toen ik mijn paard kocht zeiden mijn ouders meteen ga die BE maar halen want wij gaan niet ieder weekend een uur rijden naar jou toe en vervolgens naar concours! Gretig aangepakt en ik vind het heerlijk hoor, lekker zelf achter het stuur!
Anne_GTI schreef:Gisteren weer echt fijn gesprongen. Lijntje met allemaal kruisjes, sixbarr idee zeg maar. Laatste oxer van gemaakt en eens wat omhoog getrokken. Werden ik en instructrice blij van. Paard ook. Bovenin de staanders met twee vingers in de neus. Was kicken. Hij sprong echt ruig. Geeft me wel moed om toch ook gewoon simpel L te starten. Ik moet gewoon goeie wendingen rijden, dan kan paard overal over. Nou eens afleren om te zitten prutsen onderweg.
Lithya schreef:oliebol wat ben ik erg zo te lezen. Heb na mijn eerste pony nooit meer een proef thuis geoefend. In principe ga ik altijd samen met mijn vader. Al hoeft hij alleen maar in te stappen en paard vast te houden. Met dressuur proef voorlezen. O en verhogen met losspringen.
Niet teveel cross foto's plaatsen. Anders wil ik straks ook crossen.
_Elke schreef:Dat is vervelend Desiree. Ik zou dan toch es gaan kijken bij Martin in Nunspeet. Vanaf de snelweg ist heel makkelijk te bereiken en hij is goed vind ik!anders weet ik zo niet, misschien andere?
welmoed__ schreef:Ja ik vind de micklem wel heel erg gaaf.. En een Mexicaanse vind ik ook erg mooi. Zo zie je maar, smaken verschillen.