Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hopelijk is het morgen alweer wat beter!!
heb nu ook al 3 weken geen les gehad omdat ze op vakantie is, volgende week weer, ik merk dat ik het wel mis! heb zoveel dingen die ik wil vragen tijdens het rijden haha
Buiten de les om pak ik ook wel eens appuyementen mee draf/galop en spelenderwijs wel eens vliegende wissels, wil graag de controle houden met contra dus eigenlijk doe ik dan expres een wisseltje en daarna contra om 'm te laten wachten. Heeft iig wel nut want hij wordt nu veel stabieler in z'n contra, moet 'm dan toch stuk bewuster daarin rijden. Indoor gaan we de kampioenschappen lekker in het M2 doen en daarna hopelijk mijn ultieme pennydroom in vervulling laten gaan
ben blij als ie überhaupt stapt en niet dribbelt.... een stukje extra controle weer waar nog flink wat winst te behalen valt maar we zien wel hoe het gaat vrijdag
proef 21 gaat in ieder geval redelijk dus vestig ik daar mn hoop maar op haha maar proef 22 is echt een stuk lastiger!! vinden jullie dat ook?
of is het de bedoeling dat het een vloeiende bocht wordt... maar dan kom ik nooit uit? Laura01234 schreef:en dan die rare lijn met middenstap...
F afwenden, dan keertwending naar links, en dan F-E-H middenstap, je maakt dus een wending van 45 graden bij F... hoe rijden jullie deze? heb er vandaag dus wat mee geoefend en het lukte het beste als ik nog een soort van kwart keertwending reed bij Fof is het de bedoeling dat het een vloeiende bocht wordt... maar dan kom ik nooit uit?
laten we het hopen! zijn er geen andere concoursen tussendoor? of op dezelfde datum?
Laura01234 schreef:ooh wat een pech zeg caro!! dat is wel heel erg balen... meestal is het wel zo dat er nog iemand afmeld tochlaten we het hopen! zijn er geen andere concoursen tussendoor? of op dezelfde datum?