Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vooral planning wat betreft concoursen

LoveMickey schreef:Wat leuk dat je een ponykamp hebt begeleid. Gefeliciteerd met je reservekampioenschap, Jammer dat je niet door mag.
vonneke schreef:Fijn dat je zadel goed bevalt, ik vind hem erg mooi. En eindelijk loopt je paard weer fijn.
Tsplendid schreef:Wat jammer dat je niet kon starten vanwege het bekappen. Gefeliciteerd met je punten in het M2 met Ufo.
Michelle77 schreef:Als je een beter bent als de rest en veel wint is er altijd afgunst. Gewoon boven staan. Je weet van jezelf dat je heel hard traint en je best doet. Dat mag je ook best goede resultaten halen.
Caro_MarjaH schreef:wat jammer dat je concours niet fijn ging, vooral nu het juist in de training zo goed gaat.
melissa_93 schreef:gefeliciteerd met je winstpunten
liesen7 schreef:gefeliciteerd met je punt, balen dat de fanfare je proef verknalde. Dan kun je ook geen kant meer op en is afgroeten de beste optie.
TeeGee schreef:
Michelle77 schreef:Fijn dat je les goed ging, mooie planning heb je ook voor de kampioenschappen. Komt vast helemaal goed.

En volgens mij rijden we 9 vd 10 keer meer een 45 min effectief les dan 30. Weet het eigenlijk niet, kijk nooit op mijn klok haha 
vonneke schreef:Ik les bij een middentour amazone en jurulid.
Super fijn.
) en kon met 3 winstpunten naar huis