En Sjol in slank modus 2009 toen nog sport pony.
Sjol vorig weekeinde (die van haar dracht waren helemaal hilarisch)

foto van FB van stal de ronde, fotograaf staat eronder op.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayasha schreef:Lisan_Vicky schreef:Zo het spits is eraf vandaag voor het eerst gestart en meteen m1 gestart net buiten de prijzen met 180 en 182 punten zal na de carnaval filmpje plaatsen
Ik ken niks van het nederlandse systeem maar het lijken me ook geen hele slechte punten of wel?
ivorysgirl1 schreef:nou combinatie nummer is binnen , startpas komt over ongeveer 2 weken binnen, dus wij kunnen beginnen, mijn vraag is mag je met dressuur een bontje achter de oren hebben voor het hoofdstel?
ivorysgirl1 schreef:Urielle , bedankt voor de tip, zal even kijken of ik het hoofdstel anders kan maken is een rondgenaaid hoofdstel met een andere neusriem, eraan...
Pepper2010 schreef:Dat is wel raar dat je dat bij de jury elke keer moet aangeven. Er staat niks over in het reglement. dat lijkt me vreselijk irritant dat de jury er steeds over zeurt
Lisan_Vicky schreef:Zo het spits is eraf vandaag voor het eerst gestart en meteen m1 gestart net buiten de prijzen met 180 en 182 punten zal na de carnaval filmpje plaatsen