Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb de onderdelen wel geofend, maar voelde me niet goed genoeg voorbereid. Losrijden ging niet lekker en ik was enorm gespannen. Maarja wat heb ik te klagen, ik heb toch nog 2 winstpunten gereden en ben nu dus L1+3

maar ja, hij is net wat handiger dan ik om het eruit te rijden, en heeft de laatste periode gelest terwijl dat voor mij even geleden was. Donderdag heb ik wel weer les weet ik gelijk waar ik verder aan moet werken.
of terwijl teugels kort, hakjes laag en gas geven haha. Toen wel mooi 2 puntjes meegepakt. Vervolgens de week erop weer gestart, weer heel spannend en kwam niet in de buurt van de juryhokjes maar uiteindelijk wel rond gekomen en 3 winstpunten en een 5e prijs mee naar huis mogen nemen, vraag me niet hoe
.. En toen was het jaar 2016 alweer om! Afgelopen maandag een nieuwe frisse start met nieuwe voornemens gemaakt tijdens de kringkampioenschappen. En man man man wat ging ze fijn! De allereerste keer dat ze enigszins ontspannen op concours rondliep en zelfs in de ring zich kon gedragen! Normaal was het losrijden dan wel fijn maar eenmaal in de ring bouwde ze weer opnieuw veel spanning op en dan zijn 6 minuutjes best krap! Halverwege proef dacht ik meteen, wauw ik ben voor het eerst met mijn proef bezig ipv rondsturen!!! Heel erg fijn. Moest als een na laatste dus het was al vrij laat voor we gingen afzadelen. De prijsuitreiking was meteen toen we de kantine binnen kwamen, ik had er al wel een goed gevoel over maar om dan ook nog kringkampioen te worden is toch wel speciaal voor mij als je kijkt waar we vandaan komen en wat we al hebben bereikt in dat ene jaartje dat ik haar nu heb!!
Heel erg blij mee natuurlijk! Ik hoop deze stijgende lijn een beetje vast te kunnen houden en in ieder geval met minder spanning de ring in te kunnen, presteren kan ze wel!
!
ik heb hoop op van niet haha.

ze was niet helemaal fijn voor mijn gevoel maar was tevreden en jury's waren er wat enthousiaster over dan ik! Had niet verwacht nog 193 en 3e prijs en 197,5 (ook nog -6
) met een 4e prijs te rijden!
was je vergeten de navigatie aan te zetten hihi?
haha! Vervolgens was mijn vader de kluts kwijt en was ik al voorbij A en toen moest ik nog wijken. Gelukkig mocht ik vanaf het wijken opnieuw beginnen van de jury haha. Wel jammer anders was ik met 203,5 2e geworden, Achja volgende keer niet weer verkeerd rijden