Tessie98xx, gefeliciteerd met je mooie winstpunt!
Wij gaan zondag weer een Z1 proefje opnemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:‘’De harnachementsgids is leidend voor wat betreft toegestane optomingen.
De metalen kern zoals je die noemt is specifiek bedoeld en ook opgenomen bij de bitloze optomingen omdat er een groot aantal bitloze optomingen bestaat welke wel een metalen kern hebben. Dat willen we in onze wedstrijdsport niet en is daarom ook zo opgenomen bij bitloos rijden. In reguliere optomingen zijn we die metalen kern nog niet tegen gekomen.
Voor de toegestane trenshoofdstellen kun je dus kijken onder 2.1. De afgebeelde hoofdstellen zoals omschreven in de beschrijving daarbij zijn toegestaan. Het hoofdstel op de foto is het hoofdstel nr. 19. Bij hoofdstel nr. 19 staat omschreven dat een extra ring op de neusriem (zoals kaptoom) verandert niets aan het effect van de neusriem. Dat betekent dat het dus is toegestaan omdat het extra bij de omschrijving staat.
Het klopt inderdaad dat dit in het verleden niet toegestaan was maar hier is een wijziging op geweest. Wanneer het in de beschrijving staat is het toegestaan. Zo staat er bijvoorbeeld ook bij een gecombineerde neusriem dat het weglaten van de sperriem is toegestaan.’’
WenK schreef:Vandaag veel contact gehad met de KNHS, allereerst omdat ik gisteravond ineens gebeld werd door de moeder van een deelnemer die via google achter mijn nummer was gekomen en het niet eens was met mijn beoordeling. De KNHS pakt dit verder op, want dit is (uiteraard) absoluut niet de bedoeling!
Daarnaast heb ik inmiddels een definitief uitsluitsel over het ringetje van de Micklem;Citaat:‘’De harnachementsgids is leidend voor wat betreft toegestane optomingen.
De metalen kern zoals je die noemt is specifiek bedoeld en ook opgenomen bij de bitloze optomingen omdat er een groot aantal bitloze optomingen bestaat welke wel een metalen kern hebben. Dat willen we in onze wedstrijdsport niet en is daarom ook zo opgenomen bij bitloos rijden. In reguliere optomingen zijn we die metalen kern nog niet tegen gekomen.
Voor de toegestane trenshoofdstellen kun je dus kijken onder 2.1. De afgebeelde hoofdstellen zoals omschreven in de beschrijving daarbij zijn toegestaan. Het hoofdstel op de foto is het hoofdstel nr. 19. Bij hoofdstel nr. 19 staat omschreven dat een extra ring op de neusriem (zoals kaptoom) verandert niets aan het effect van de neusriem. Dat betekent dat het dus is toegestaan omdat het extra bij de omschrijving staat.
Het klopt inderdaad dat dit in het verleden niet toegestaan was maar hier is een wijziging op geweest. Wanneer het in de beschrijving staat is het toegestaan. Zo staat er bijvoorbeeld ook bij een gecombineerde neusriem dat het weglaten van de sperriem is toegestaan.’’
FriezenFan86 schreef:Hoelang duurt het gemiddeld voor je een protocol terug krijgt?
Afgelopen Zondag voor het eerst een Z proef opgenomen en zondag einde van de middag ingestuurd, Maar staat nog steeds op ‘ingepland’
Best een spannend gedoe zo met het steeds opnieuw kijken of het er al op staat! haha
Flevolander schreef:Volgens mij mag je inderdaad alleen voor de "even" weken inleveren, en worden ze in de oneven weken niet doorgezet naar een jury..