Misschien te ver omgedacht.. Maar als je op de 5e filmt, voor de 8e tot 14e en je levert hem de 8e in, dan ben je op tijd. Maar als je pas de 14e beoordeelt wordt, dan is je video te oud..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimwilliam schreef:ik kan geen 2 meter achter de c filmen... daar zit een sloot. hoe kan ik het oplossen om toch mee te kunnen doen? tevens is mijn bak kleiner dan een 20x40 waardoor mijn voltes nog al raar zijn of een ei vorm of over de x heen .......
Canon schreef:Vraagje voor de jury's hier..Krijgen jullie pas op de einddag van een competitie de toegang tot het beoordelen? Of in die gehele week, wanneer er ingedient zijn..? Ik probeer in te schatten hoe dat werkt met "De video mag maximaal een week oud zijn.."
![]()
Misschien te ver omgedacht.. Maar als je op de 5e filmt, voor de 8e tot 14e en je levert hem de 8e in, dan ben je op tijd. Maar als je pas de 14e beoordeelt wordt, dan is je video te oud..Of maak ik mezelf nu gewoon bang met rare dingen? Dat kan hoor.
Canon schreef:Vraagje voor de jury's hier..Krijgen jullie pas op de einddag van een competitie de toegang tot het beoordelen? Of in die gehele week, wanneer er ingedient zijn..? Ik probeer in te schatten hoe dat werkt met "De video mag maximaal een week oud zijn.."
![]()
Misschien te ver omgedacht.. Maar als je op de 5e filmt, voor de 8e tot 14e en je levert hem de 8e in, dan ben je op tijd. Maar als je pas de 14e beoordeelt wordt, dan is je video te oud..Of maak ik mezelf nu gewoon bang met rare dingen? Dat kan hoor.
![]()
![]()
Padoertje schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de pilot voor het Z straks uitpakt en of die daadwerkelijk toegevoegd gaat worden voor winst. Zou wel fijn zijn als ik voor 1 september een paar keer kan starten.
Queelens schreef:Padoertje schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de pilot voor het Z straks uitpakt en of die daadwerkelijk toegevoegd gaat worden voor winst. Zou wel fijn zijn als ik voor 1 september een paar keer kan starten.
Ik denk het haast wel. Verwacht niet zoveel problemen met in- en uitzoomen. Volgensmij valt dat onscherp worden wel mee? Mensen moeten alleen wat handiger zijn met filmen daarvoor.
PSvanLot schreef:Dat is toch simpel op te lossen door ze niet mee te laten tellen voor predikaten?
Lielle schreef:voor degenen die hier beoordelen, in de richtlijnen staat dat er niet ingezoomd mag worden ivm onscherp worden. Nu heb ik met proefmateriaal de ervaring dat het met inzoomen een stuk beter te beoordelen valt, en het niet onscherp wordt (niet met telefoon gefilm maar met een goede camera). Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik kan evt de link delen per PB.
Yvank_ schreef:PSvanLot schreef:Dat is toch simpel op te lossen door ze niet mee te laten tellen voor predikaten?
Nouja dan moeten ze toch eerst het één en ander aan gaan passen in de klasseringstand lijkt me? Dat je een online en echte klassering gaat krijgen. Er wordt nu wel geregistreerd dat punten online zijn behaald maar als je op klassering van het paard zoekt is dat niet zichtbaar. En dat gaat naar de stamboeken.
Maar dat sturen ze nog steeds als argument voor geen winst in het Z de predicaten.
Yvank_ schreef:PSvanLot schreef:Dat is toch simpel op te lossen door ze niet mee te laten tellen voor predikaten?
Nouja dan moeten ze toch eerst het één en ander aan gaan passen in de klasseringstand lijkt me? Dat je een online en echte klassering gaat krijgen. Er wordt nu wel geregistreerd dat punten online zijn behaald maar als je op klassering van het paard zoekt is dat niet zichtbaar. En dat gaat naar de stamboeken.
Maar dat sturen ze nog steeds als argument voor geen winst in het Z de predicaten.