Nouvel schreef:Bij mij was het bij de eerste M2 wedstrijd en ze hadden ‘m geregistreerd als M1, en het was precies een puntje, dus die wilde ik toch wel graag in de goeie klasse hebben...
snap ik helemaal Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shelly21 schreef:Ik ben ook keer samen gevallen met hem in het parcours. Ik bewusteloos, dikke vette hersenschudding te pakken. Weet alleen nog dat ik in de ambulance ging. Ben daar ook wel wat angstiger door geworden, maar doe gewoon niet meer te hoog. Lekker voor de lol en afwisseling.
Nu al?! Ja dus. Niks meer kunnen meenemen. Geen idee hoe dat halve uurtje zo snel ging. Heb echt geen half uur gegaloppeerd. Misschien toch te lang ingestapt. Anyway.
Ze zegt ik kom uit op 180,5. Ik zo whaaaaaaatt thanks! omg.
Super blij!
) Morgen weer wedstrijd en hopenlijk sprokkelen we er weer een wp bij
Succes morgen!
Grapje natuurlijk, maar soms weet je echt niet waar ze het vandaan halen.. Maar Harvey inderdaad weer een puntje erbij, gefeliciteerd!
Klinkt alsof je het naar je zin hebt op de nieuwe stal
Zijn plekken waar er minder ruimte is. 

we zijn deze zomer meerdere keren even bij spring wedstrijden wezen kijken. Met mijn grote mond gezegd dat ik ook mee wou doen. Mag van vriend niet met Hope.. Had m bijna zover dat er toch een 3e box kwam en een paard die al kan springen. Totdat ik de hoogtes had opgezocht. Jo, laaat maar.

Paard had der dag niet, vond alles eng...
)

was ook niet de optimale voorbereiding, 1 dag makkelijk,
Ik heb er zoveel zin in! Ik laat jullie weten hoe het was. Het is overigens wel op gras, dit had ik afgezworen maar maak hier graag nog even een uitzondering voor.

)
. Paard kent de oefeningen en is goed aan de hulpen. Ik heb alleen nog steeds wel een last van het feit dat ik met een haflinger de ring in kom
ik had daar met de friezen ook wel eens last van, vooral vanaf het M. Maar goed, soms ook in het voordeel. Waar ik bij 1 toen altijd dikke punten reed (ook al zat je bijna achterstevoren) red ik niet met mijn bruine