Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Myour schreef:Caro kleine tip, probeer eens met het aanspringen te letten op het binnen voorbeen, zodra dat van de grond gaat je hulp geven. Mijne springt als ik daarop let nooit verkeerd aan terwijl als ik het op een willekeurig moment doe hij nog wel eens verkeerd wilt aanspringen.
Myour schreef:@ Laura: ik knal met beide diagonalen gewoon naar voren
@ [naam]: als je het voorwaartse eruit haalt bij het hh gaat er iets niet goed hoor. Ze kunnen ook gewoon pas beginnen te beoordelen vanaf het wegrijden en het groeten niet meetellen in de puntentelling. Vind het er toch wel bij horen.
Zweep tm ZZL vind ik ook onzin. Ja het is een handig hulpmiddel maar op gegeven moment zou het toch ook wel zonder moeten kunnen. En dat zeg ik die tot vlak voor m'n proef nog even zweepje erbij houd om 'm nog ff extra scherp te maken
@ Annemiek: leuke Haf heb je daar!
@ Melissa: had je in het andere topic al gefeliciteerd met je punten
Vind halsstrekken ook wel een goede om erin te houden, hoewel het me wel lastig lijkt om in een proef daarin snel te schakelen. Heb er vooralsnog geen ervaring mee hoor, maar als je bv eerst moet halsstrekken en kort daarop weer een verzamelende oefening moet rijden lijkt me dat wel lastig.
Halve punten lijkt mij ook een handige.
Ben echt zo blij, ben al sinds vrijdag echt heel moe en zondagochtend was ik ook niet lekker en niks gegeten. Mja dacht we zien t allemaal wel, met losrijden rustig aan gedaan. In de proeven heeft ie t echt voor me gedaanresultaat 2x 1e met 186 en 203 punten! M'n toppaard
eerste proef net ff teveel foutjes, 3 en 4 voor de keertwendingen (waar ie m thuis nog net ff te groot doet draaide ie m hier opeens te klein
), en n 5 voor galop-stap. Tweede proef liep ie echt top, zelfs n 7 voor z'n eerst moeilijke kw kant. Over n maand weer, hopelijk voel ik me dan ff fitter haha. Heb vanochtend even bloed laten trekken om te kijken of ik niet weer 'n B12 tekort heb