Babootje schreef:melis_93 schreef:Wij zijn lekker aan het trainen, de vliegende wissels nu een paar keer gereden, de ene kant springt ze ze al best heel goed, de andere kant is nog wat moeilijker, soms nog een bok, of gaan we nog een half rondje heel snelVerder doet ze het fijn
Zondag gaan we weer op pad
Dat gaat relatief best snel Melissa! Je hoort dat sommigen er wel een half jaar of een jaar op studeren
Vind die van jou het ook zo leuk? Mexx kan er bijna niet mee ophouden![]()
. Hij vindt t fantastisch. Je moet m echt in de gaten houden er niet ongevraagd aan te beginnen.
Moniek, chique jas hoor!
Met mijn vorige merrie hebben we er ook ruim een jaar over gedaan

Ja ze vind het inderdaad maar wat leuk en wordt er lekker fanatiek van

Noukie ondanks dat de merrie nog niet helemaal klaar was voor het Z2, toch een heel mooi debuut direct met winst! Gefeliciteerd

Autuhm gaaf een oefencross!
ik wil ook weer een crosslesje gaan plannen, al te lang niet meer gedaan, maar ken vind het zo leuk
Deempje wat een flinker domper.. Hopelijk voldoet het speciaal beslag. Ik ga voor jullie duimen dat hijgoed weer goed loopt
Melzazu wat fijn dat het zadel zo goed bevalt!
Ik dacht, ik loop een heel eind achter met bijlezen, maar het valt mee

Wij hebben vorige weekend en dit weekend weer gestart.
Vorige week proeven met hele fijn drafgedeeltes, maar teveel foutjes in de wissels. 1e proef was ik teveel aan het genieten en viel ze me uit de contra, geprobeerd te herstellen voor de wissel maar dat lukte niet, toen was ik de kluts kwijt en reed ik een verkeerde lijn, daar nog net 210. 2e proef vonden wij het drafgedeelte heel fijn, galopwissels een keer een ongevraagde vliegende in de contra

Gisteren een heel stuk fijner kunnen rijden, wissel bleef ze beter gesloten en liep er fijn overheen. 1x verkeerde galop in de wissel aanspringen en hh achterwaarts zag ze wat intressants in de wei erachter, maar ook echt hele fijn stukken erin. Daar hadden we een 2e prijs met 234. 2e proef iets meer rommelig maar nog een prima proef, alleen een chauffeur wat alweer verkeerd reed

Heel blij met hoe ze gisteren ging, we hebben weer een stijgende lijn te pakken. Hoop dat we dit zo kunnen doorzetten.
Vandaag voor de afwisseling lekker wat sprongetjes meegepakt