Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Oh super dank je. Normaal gesproken duurt dat altijd wat langer toch dat "mijn klasseringen" wordt bijgewerkt?
En dat protocol, krijg je die via mail of.?
kimwilliam schreef:ik kan geen 2 meter achter de c filmen... daar zit een sloot. hoe kan ik het oplossen om toch mee te kunnen doen? tevens is mijn bak kleiner dan een 20x40 waardoor mijn voltes nog al raar zijn of een ei vorm of over de x heen .......
kimwilliam schreef:ik kan geen 2 meter achter de c filmen... daar zit een sloot. hoe kan ik het oplossen om toch mee te kunnen doen? tevens is mijn bak kleiner dan een 20x40 waardoor mijn voltes nog al raar zijn of een ei vorm of over de x heen .......
DreamGuide schreef:Punten kunnen soms sowieso enorm wisselen. Ik heb wel vaker dan eens, op dezelfde wedstrijd, 20 punten verschil gereden tussen 2 proeven. En dan waren het wel twee gelijkwaardige proeven qua kwaliteit uiteraard.
Als ruiter is mijn ervaring om het beste af te gaan op je eigen ervaring en hoe je het hebt gedaan t.o.v. andere ruiters (al kan dat helaas niet met de online proeven).
Als ik 2e ben van de 10 met 165 punten en ik heb een goed gevoel over mijn proef, dan ben ik toch tevreden
MightyJoe schreef:kimwilliam schreef:ik kan geen 2 meter achter de c filmen... daar zit een sloot. hoe kan ik het oplossen om toch mee te kunnen doen? tevens is mijn bak kleiner dan een 20x40 waardoor mijn voltes nog al raar zijn of een ei vorm of over de x heen .......
Kan je geen ring uitzetten in de wei? Als je bak net geen 20x 40 is valt het niet op. Maar als je bak eerder 30 meter is is het wel een ander verhaal.
Kan je wel achter de A filmen? = bakletters omdraaien.
M_arjolein schreef:kimwilliam schreef:ik kan geen 2 meter achter de c filmen... daar zit een sloot. hoe kan ik het oplossen om toch mee te kunnen doen? tevens is mijn bak kleiner dan een 20x40 waardoor mijn voltes nog al raar zijn of een ei vorm of over de x heen .......
Je mag ook bij de C filmen. Hoe groot is je bak dan? Misschien kan je hekjes uit zetten in een weiland?
xmarritw schreef:kimwilliam schreef:ik kan geen 2 meter achter de c filmen... daar zit een sloot. hoe kan ik het oplossen om toch mee te kunnen doen? tevens is mijn bak kleiner dan een 20x40 waardoor mijn voltes nog al raar zijn of een ei vorm of over de x heen .......
Kan je geen ring uitzetten in de wei? Als je bak net geen 20x 40 is valt het niet op. Maar als je bak eerder 30 meter is is het wel een ander verhaal.
Kan je wel achter de A filmen? = bakletters omdraaien.
Twilight1 schreef:@daffodil,
Jij mag ze toch ook terugsturen dat ze niet te beoordelen zijn?