Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En ik vond ons er ook nog niet klaar voor. De afgelopen tijd hebben we flink getraind en langzaam begint het goed genoeg te voelen om te starten. Hoop in mei mijn debuut te maken, hij mag eerst even mee springen om weer outdoor te wennen!
Hoop met jullie ervaringen iets geruster aan mijn debuut te beginnen

Wil echt die letters gaan snappen
Succes alvast met je debuut! Ik begin eind april... Kots nu al
daarom ga ik na 10 WP altijd gewoon door. Dan heb ik niet zo veel tijd om er over na te denken

en ik kan gummen tot ik een ons weeg
absque_dubio schreef:Hier eindelijk goed nieuws. Na 5 maanden stappen aan de hand hebben we groen licht om weer te rijden.![]()
Volgende maand is ze uitgerekend, dus nog even lekker genieten van haar bolle buik, en daarna gaan we weer heerlijk opbouwen.
Voorlopig dus nog niet op wedstrijd, maar ik kom wel weer gezellig meelezen en meekletsen.

Ik hoop dat dit Beer ook gaat helpen in zijn asymmetrie. Wij prutsen zo lekker verder en pakken denk ik binnenkort een wedstrijdje mee om te kijken waar we staan. 

over 2 weken voor het echie!
onverwacht, maar super trots!

Hij gaat ook echt fijn op het moment, binnenkort weer eens kijken of we deze flow ook in de ring mee gaan nemen.