Nan gefeliciteerd met je punten! Knap dat je, ondanks dat je de proeven nog niet had doorgelezen, toch nette punten hebt gereden.
glenstorm lekker rondje BB en B gereden.
Naat gefeliciteerd met je punten en je prijs!
Ik ga naar het L1 als mijn instructeur zegt dat we over moeten.
Vorige week zei hij nog dat we volgend jaar in het Z moeten zitten, maar ik ben allang blij als ik dan ergens in het M rond rijd, maar dat mocht ik niet zeggen want ik moest erin geloven dat we volgend jaar naar het Z konden hahaha. 
Nann__ schreef:Start er toevallig iemand volgende week zaterdag in Kootwijk?

Leane?
Ik wil heel graag gaan, maar ik zit een beetje met vervoer (auto) en ik ga zondag een crossles rijden en vind die 2 dingen achter elkaar denk ik nog wel wat veel.. 4 Juni starten we wel weer in Kootwijk!
_Marjolein schreef:Heb vandaag mijn debuut gemaakt! Wat was ik zenuwachtig, man man

Moest als eerst starten, dus lekker in de ring losgereden, erg fijn omdat ze alles altijd erg spannend vind! Tevreden over m'n eerste proef, 2de was het kwartje op. Het kon allemaal wat spetterender, maar ik ben zo trots op haar! Uiteindelijk 1e met 195 en 2de met 193, niet verwacht!
Gefeliciteerd, wat een net debuut!
Michelletjuh schreef:Wij hebben gisteren de B afgesloten. Moest nog 1 puntje, maar zijn er met 4 thuis gekomen. 195,5 & 203,5. Helaas niet echt los kunnen rijden, daar was mn eerste proef voor, want het liep behoorlijk in. Paard gedroeg zich super ! Helemaal trots niet verwacht met zo'n groot deelnemersveld maar toch een rood en oranje lintje mee naar huis genomen!
Super, gefeliciteerd! Nu lekker naar de L1
Lois gefeliciteerd met je punten!
hannelover, wat goed! Straks lekker door naar de L1 
Naat gefeliciteerd! Geen 215 punten maar toch netjes!
Ik ben dit weekend niet weggeweest. Wilde eigenlijk volgende week gaan (aankomende zaterdag) maar heb geen auto en ga zondag al een crossles rijden dus vind dat eigenlijk genoeg voor haar. De 28e misschien wel weer een rondje springen.
En 4 juni naar de selecties, verwacht er niet veel van maar wil ze toch gaan rijden.