moniek21 schreef:Enzo_Ollie.. ook jouw droom komt vast uit
Lief, dankjewel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat kan ze toch druk zijn haha
daar mag je zeker trots op zijn!

Verder doet ze het fijn
Zondag gaan we weer op pad
melis_93 schreef:Wij zijn lekker aan het trainen, de vliegende wissels nu een paar keer gereden, de ene kant springt ze ze al best heel goed, de andere kant is nog wat moeilijker, soms nog een bok, of gaan we nog een half rondje heel snelVerder doet ze het fijn
Zondag gaan we weer op pad

. Hij vindt t fantastisch. Je moet m echt in de gaten houden er niet ongevraagd aan te beginnen.
super dat de wissels als ze goed gaan, mijn ervaring is ook dat de een altijd beter gaat dan de andere in het begin.. maar dat komt helemaal goed, en vaak is dan de moeilijke kant later de beste.
De ene kant op de wissel verknalt omdat ze m direct na het appuyement al sprong, toen weer terug en op de letter alsnog om. Heel knap, wel terecht een 3, dubbelteller. Andere was een 7
Nog een paar stomme fouten van mij, maar alles wat lukte waren eigenlijk zevens en zo is mijn zesjarige poppetje Z2 geklasseerd!
Dus na Elite kan ook t sportpredicaat aangevraagd!
Noukie schreef:Sydney_Zorro, hoe is het jou vergaan? Betere match met gevoel en punten hoop ik?
Gefeliciteerd Babootje! Zadels kunnen zoveel gedoe geven... Maar fijn dat je wat lijkt te hebben weer! En wat een leuke babydaar mag je zeker trots op zijn!
Fleur, wat balen van de regen en bak! Alsnog gefeliciteerd met je punt![]()
Apple helaas door al het water minder fijn, zonde.
Moniek van harte, wat een mijlpaal! En hele mooie slipjas! Alleen nooit meer een vitaminespuit dus voor concours
Getup, voor de pony een goede ervaring dus en met de jouwe knap gereden!
Melzazu, fijn dat het testzadel zo goed bevalt. Wat voor een is het? En vast succes voor zaterdag!
Disco wat naar, sterkte voor je hondje. Is t bij honden net als bij mensen dat stiekem best veel dingen invloed kunnen hebben op de waardes? Als stress, hormonen, weetr, etc? Logisch dat jij er iig flink zorgen om hebt.
Merk dat de prikkels mij even allemaal teveel zijn haha.
Noukie schreef:Thanks!
Autumn, wat fijn dat ie zoveel vertrouwen geeft met crossen! Wel echt heerlijke afwisseling. Al houd ik het bij bos zonder hindernissen
Heeft iemand hier ervaring met Catago dekjes? En dan vooral hoe groot die vallen vergeleken met Lemieux suède?
Mijn Lemiuex dekje is serieus na 3x gebruiken ofzo al kaal aan t worden aan de onderkant? Zo ken ik t merk echt niet, maar wel echt balen. In een outlet gekocht, dus ook geen bon meer natuurlijk.. paard zit op wedstrijd steeds onder de witte spikkels op dr rug wat dan van t dekje komt. Dus nouja, dat vond ik wel een reden om te shoppen