Discodipp, hier waren de kampioenschappen altijd op vrijdag en de finale op zaterdag. Pas sinds kort op zaterdag en zondag.
Donderdag laten ze weten of het aangepast wordt. Ik zit vooral ook met onweer wat ze voorspellen s middags.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LV19952 schreef:Succes allemaal die op de kampioenschappen mogen rijden!
@PSvanlot: ik verwacht vrij weinig. Ik rij in de regio Limburg waar het dit jaar al een aantal keren 30+ graden is geweest maar zowel de dressuur als springwedstrijden gaan op het heetst van de dag gewoon door
Roulette_ schreef:Vraag me ook af…. In hoeverre hebben de paarden er nou echt last van? Mijn merrie kan goed tegen warme temperaturen, ook in een hittegolf rij ik gewoon door en geeft ze zelf aan dat ze best fanatiek wil trainen. Ik pas de training wel aan op de warmte (want ik vind het wel warm, om maar iets te noemen), met 30 graden ga ik niet midden op de dag op wedstrijd en met lagere warme temperaturen zorg ik dat ze niet langer dan een paar minuten in een stilstaande trailer staat. Maar ik denk wel eens dat dit meer tussen mijn oren zit dan dat mijn paard er echt last van heeft (en ik heb een paard dat gelukkig duidelijk aan geeft als ze ergens last van heeft of het er niet mee eens is)
DiscoDipp schreef:Wij dit seizoen dus ook.. daarbij kan ik nog niet rijden. Dus ik heb ervoor gekozen om gewoon niet te gaan.
Ze hebben zich sowieso bedacht om het B en L1 op vrijdagavond te doenwant mensen hoeven schijnbaar niet te werken ofzo?
Jammer weer maar goed. Ik heb op moment de hond met een alvleesklierontsteking zitten.. Dat is mij nu even het belangrijkste.
Enzo_Ollie schreef:Edit:
@mwm is er dan bij jullie geen "gezeur" over dat de kampioenschappen op zondag zijn? Dat doen ze bij ons niet omdat veel mensen dan niet starten, bij een collega van mij die in Overijssel zit hetzelfde. Zij zit in het kringbestuur en zijn al een paar keer met KNHS in discussie geweest dat ze niet willen dat er op zondag belangrijke wedstrijden zijn omdat ze dan niet starten
DiscoDipp schreef:Dankjewel Roulette!
Tis op moment meer zorgen dan wat anders hier met de dieren.
De hond loopt met een pakje aan met maandverband erin want door de morfine kan hij zijn plas niet meer ophoudenElke 7/8 uur spuiten, infuus hangt in de kamer aan de lamp
net een dierenziekenhuis hier.
Maarja het beestje is het waard én ik kan denk ik heel voorzichtig zeggen dat hij wat verbeterd!
Ik ga deze week denk ik wel weer eens kijken of ik wat kan rijden!
Succes voor iedereen die op de regio’s mag rijden!
MyWishMax schreef:Haha ik vlecht vanavond al, is zonder trailer al 45 minuten rijden. Dus wassen, vlechten, trailer aankoppelen en alles al in de auto vanavond. Dan hoeven we alleen paard te laden morgenochtend, want wordt toch 7 uur uiterlijk laden.
Alleen hopen dat het zondag niet benauwd is met de temperatuur en voorspelde regen later. Bij jou zal het nog meevallen, dan is zo'n tijd wel fijn!
Succes alvast!
Wij hadden gisteren nog even les voor laatste puntjes op de i, ging fijn. Net even snel gereden om even los te rijden (we mogen niet meer longeren dus even 20 minuutjes ohz). Dan kan ze de rest van de dag lekker buiten staan en ga ik vanavond weer terug. Heb tussendoor nog even extra fysio om lijf weer tot leven te wekken