Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:Ik ben blij dat die neusriemcontrole verplicht is!!
Echter heb ik n stalgenoot die zegt dat het niet duidelijk vermeld staat. Heeft iemand n link voor mij dat ik die even naar hem kan sturen?
Niet als bemoeien, maar wel sneu als hij instuurt én wordt afgekeurd.
Spenk schreef:Je paspoort is niet meer geldig dan. En er komen strenge registratie voorwaarden vanaf 21 april bij de rvo als jouw stalhouder controle krijgt dan is jouw paspoort dus niet geldig en kan er een flinke boete komen.
WenK schreef:Spenk schreef:Je paspoort is niet meer geldig dan. En er komen strenge registratie voorwaarden vanaf 21 april bij de rvo als jouw stalhouder controle krijgt dan is jouw paspoort dus niet geldig en kan er een flinke boete komen.
Ook met transport bijvoorbeeld kijken ze hiernaar. Op wedstrijden idd meestal niet.
HarmanyL schreef:Ik had er 2 in de B waar het levensnummer niet overeen kwam en dan daarbij ook nog 1 naam die niet hetzelfde was. Toch handig als je dan bij het voorstellen wel even de naam die op het paspoort staat noemt.
De andere leek op een typefout (cijfer te veel) in het levensnummer als dat kan. Heb toch afgekeurd met die opmerking. Wellicht dat die dan alsnog beoordeeld mag worden. Kleur en aftekeningen kwamen wel overeen.
SweetVanille schreef:linda2008 schreef:Waarom worden entingen eigenlijk niet meegenomen in de online paspoortcontrole?
Omdat het in principe de bedoeling is dat je op eigen terrein rijdt, en dus niet in contact komt met onbekende paarden.
xRoossie95 schreef:Word het dan echt ongeldig joh? Staat er al 13 jaar in en nog nooit klachten gehad![]()
Kan je online proefje daar ook op afgekeurd worden dan? Offline officiële wedstrijden is er ook nog nooit wat van gezegd
linda2008 schreef:KNHS stelt toch als regel dat je paard goed geënt moet zijn. Als ik met reguliere wedstrijden alleen op een thuis terrein start dient mijn paard ook geënt te zijn...
Niet dat ik om nog meer film-regeltjes sta te springen hoormaar vroeg het mij wel af...
PSvanLot schreef:Spannend wat voor punten jullie terug gaan krijgen!
Gisteren 12 M1 proefjes beoordeeld.
Toch weer 3 af moeten keuren.
1 amazone had haar sporen ondersteboven. Echt heel erg zonde.
1 amazone waarbij het filmpje enorm wazig was.
1 waarbij de neusriem te strak zat, ze kregen alleen de topjes onder het onderlegde gedeelte.
Echt zo zonde, vooral het wazige filmpje. Niets was scherp.
caro29 schreef:Volgens mij is de uitleg heel duidelijk maar wordt er gewoon niet of niet goed gelezen.